Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و تاکید کرد: هسته های گزینش در سازمان‌ها و شرکت‌های تابع وزارت راه و شهرسازی در بحث چیدمان و انتخاب منابع انسانی مورد نیاز، باید دو رویکرد تعهد و مهارت را توامان مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و دبیرهیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در هفدهمین نشست دبیر واعضای هیات مرکزی گزینش این وزارتخانه که  با حضور محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای هسته گزینش در  آن سازمان برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: اصول و فرایند گزینش نیروی انسانی و همچنین توسعه منابع انسانی در ارگان‌های تابع وزارت راه، باید با رویکردهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری، منطبق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرهیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر این نکته که فعالیت‌ها در حوزه وزارت راه باید مورد رضایت‌مندی مردم باشد، اظهار داشت: هرچه نظام گزینشی در دستگاه‌های دولتی، موثر‌تر و کارآمدتر عمل کند، قطعا انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این حوزه، با دقت بیشتری صورت می‌گیرد و این فرایند، به خدمت رسانی بهتر به مردم منجر خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: بنابراین بسیار حایز اهمیت است که مجموعه  فرایند انتخاب، انتصاب و توسعه منابع انسانی، بر اساس دو رویکرد ارزیابی نگرش و پایش تقوا، مبنتی بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، منطبق باشد و مورد تجدید نظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست هاشمی نیا مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد هسته گزینش سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در فرایند گزینش مصاحبه و جذب افراد به دنبال ارائه مدل مناسب سنجش و شناخت شخصیت افراد از طریق روش های نوین روانشناسی هستیم.

در پایان این نشست "راستاد" ضمن تشکر از تلاش های هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در راستای چابک سازی و  به روزآوری روند گزینش در این سازمان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با ظرفیت بالای نیروی انسانی با تعامل و همکاری هیات مرکزی گزینش و هسته گزینش سازمان با جذب نیروی انسانی متخصص در راستای منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی وزارتخانه قدم بر می دارد .

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهر سازی وزارت راه و شهرسازی وزارت راه توسعه منابع انسانی هیات مرکزی گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان گفت: بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی در بخش راین کرمان بر اثر عامل انسانی طعمه حریق شده است. - اخبار استانها -

علیرضا ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته قسمت‌هایی از اراضی منابع طبیعی در بخش راین شهرستان کرمان در محدوده روستای خیچ و قصر میان دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی ملی در این منطقه سوخته است گفت: این اتفاق عصر روز سه‌شنبه 7 فروردین ماه افتاده است که با اطلاع به موقع ساکنین روستا و حضور مامورین یگان حفاظت حریق مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی شمال استان کرمان با بیان اینکه دلیل آتش‌سوزی در دست بررسی است و قطعاً عامل انسانی دارد، تصریح کرد: بر اساس گزارش شاهدان عینی حریق ایجاد شده منشأ انسانی دارد و در دست بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه از جوامع محلی درخواست داریم که با مشاهده هرگونه آتش‌سوزی بلافاصله منابع طبیعی را در جریان گذاشته و اطلاع رسانی کنند، خاطرنشان کرد: عمده حریق‌های منابع طبیعی عامل انسانی دارد و در این میان افزایش آموزش و آگاهی بخشی مردم به خصوص جوامع محلی و روستاییان در حفظ و حراست از منابع طبیعی و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی تاثیر زیادی دارد.

ابوالحسنی با بیان اینکه مردم می‌توانند گزارشات خود را مبنی بر هرگونه تخریب منابع طبیعی در استان با شماره‌های 139 و 1504 کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان در میان بگذارند افزود: با اطلاع رسانی به موقع از خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟