Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@23:37:47 GMT

نخستین توئیت تاریخ به حراج گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۲۲۳۰

نخستین توئیتی که ۱۵ سال قبل در توئیتر منتشر شده اکنون برای فروش عرضه شده و قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار رسید.  

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر، نخستین پیامی که در این پلتفرم منتشر شده را برای فروش عرضه کرده است. توئیت «اکنون حساب کاربری توئیترم را تنظیم کردم» (just setting up my twttr) را به عنوان یک امضای دیجیتال یگانه در یک وب سایت فروش توئیت ها عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وب سایت مذکور Valuables by Cent نام دارد و توکن های غیر قابل تعویض دیجیتال (NFT) عرضه می‌کند.

توکن های غیرقابل تعویض در حقیقت فایل‌های دیجیتالی هستند که به عنوان امضای دیجیتال برای افرادی به کار می‌روند که عکس، ویدئو یا محتوای آنلاین دیگری را در اختیار دارند.

این توئیت در مارس ۲۰۰۶ میلادی در حساب کاربری دورسی منتشر شده و ساعت ۰۱:۲۵ دقیقه بامداد شنبه به وقت گرینوویچ قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار رسید.

قیمت‌های قدیمی این توئیت نشان می‌دهند توکن غیرقابل تعویض مذکور از دسامبر ۲۰۲۰ میلادی برای فروش عرضه شده است اما قیمت توئیت پس از آن بالا رفت که دورسی لینک وب سایت را در پیامی منتشر کرد.

این پیام ۱۵ ساله یکی از مشهورترین توئیت هایی است که تاکنون در پلتفرم منتشر شده است.

 

مهر/

برچسب ها: توئیت ، دلار ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NGn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: توئیت دلار بازارنیوز منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد