Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@05:28:35 GMT

فعالیت ۲۵۷ خیّر در فعالیت‌های خداپسندانه موسسه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۲۲۶۰

فعالیت ۲۵۷ خیّر در فعالیت‌های خداپسندانه موسسه

آتشین‌پنجه گفت: درحال حاضر ۲۵۷ خیّر در فعالیت‌های خداپسندانه موسسه فعالیت داشته و ۶۵۰ خانواده تحت پوشش موسسه خیریه عاشقان کربلای ارومیه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «آتشین‌پنجه»، ظهر امروز،( 16اسفندماه) سالجاری، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: درحال حاضر ۲۵۷ خیّر در فعالیت‌های خداپسندانه موسسه فعالیت داشته و ۶۵۰ خانواده تحت پوشش موسسه خیریه عاشقان کربلای ارومیه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل موسسه خیریه عاشقان کربلای ارومیه، افزود: طی ۱۰ سال اخیر نزدیک به ۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی به حساب موسسه واریز شده و یا از طریق خیرین در اختیار موسسه قرار گرفته که در راه یاری‌رسانی به نیازمندان هزینه شده‌ است.

 

آتشین پنجه بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی موسسه بالغ بر ۷ میلیارد تومان بوده که شامل تهیه و توزیع ارزاق، غذای گرم و نذری، توزیع میوه به‌صورت فصلی، توزیع جهیزیه برای ۲۰۰ نفر، توزیع لوازم خانگی پوشاک و وام، ارائه خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیرات منزل، توزیع بسته‌های بهداشتی و همکاری با پایگاه‌های بسیج در توزیع جهیزیه می‌شود.

 

مدیرعامل موسسه خیریه عاشقان کربلای ارومیه   تصریح کرد: امسال با کمک خیّرین در آستانه عید مبعث ۲۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش 2میلیون ریال و 350 بسته معیشتی هر بسته به ارزش ریالی 3 میلیون ریال تا عید نوروز در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برنامه های هفته احسان و نیکوکاری موسسه در قالب چهار کارگروه طراحی و گرافیک، کارگروه خدمات الکترونیک پیشخوان دولت، کارگروه مشاوره خدمات قضایی و کارگروه بهداشت و درمان خواهد بود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، در یکماه اخیر به همت مدیریت توزیع نیروی برق ایثار و در راستای تامین و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۲ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی تری هم برخوردار هستند.

این پروژه به همت واحد عملیات شبکه مدیریت توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری اکیپ های خط گرم سایر مدیریت‌های شهرستان ارومیه و در راستای اصلاح، ساماندهی و تعدیل بار در خیابان های حیدربابا ۱ و ۲ این شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است طرح اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر از سال گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ های پرمصرف گازی به ال ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی با جدیت بیشتری عملیاتی شده است.
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت و بهینه سازی مصرف همواره از طرح‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق می‌باشد؛ از همین رو اجرای طرح ملی جایگزینی چراغ های ال ای دی با چراغ های گازی قدیمی در سال ۱۴۰۲ از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده و این طرح ملی در سال گذشته با جایگزینی و یا نصب بیش از ۸ هزار چراغ ال ای دی در سطح معابر شهری و روستایی استان اجرایی شد که برآیند آن زیبایی بیشتر شهرها و روستاها و نیز درخشش و روشنایی معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی و امنیت در مناطق اجرا شده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897558

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز