Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای خونریزی پزشک گنابادی بعد از تزریق واکسن روسی کرونا چیست؟

واکنش وزارت بهداشت به خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک

کیانوش جهانپور، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت:یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در پی آن نیز در مدفوع او ‌خون دیده شد.

به طور کلی هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست؛ اما بروز علایم گوارشی پس از تزریق واکسن ب سیار نادر است، اما بعید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بروز عوارض گوارشی در همکار پزشک در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که این عوارض مربوط به تزریق واکسن است یا نه.

امروز اخباری مبنی بر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، منتشر شده بود که حکایت از بستری شدن این پزشک در بیمارستان داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا واکسن روسی کرونا تزریق واکسن ب اخبار حوادث کرونا واکسن کرونا واکسن روسی کرونا اسپوتنیک وی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت آزار شیطانی تجاوزجنسی ایران مشهد دوربین آزارجنسی ناشناس کرونا پس از تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت

سرمربی جوان جالوروسی با رهایی مهاجم ایرانی خود از بند مصدومیت، دست بازتری در خط حمله‌اش برای بازی برگشت مقابل میلان خواهد داشت.

طرفداری | برگشت سردار آزمون به تمرینات رم خبر خوبی برای رمی‌ها و سرمربی جوان آنها پیش از دیدار آنها مقابل میلان در لیگ اروپاست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۱ مارس به آن دچار شده بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشت. این خبر خوشی برای جالوروسی و سرمربی آن‌ها، دنیله ده‌ روسی، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان است. مصدومیت آزمون باعث شده بود که این مهاجم 29 ساله بازی‌های سری آ مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و همچنین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان را از دست بدهد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم

با این حال، آزمون در تمرین امروز جالوروسی، به همراه سایر بازیکنان رم به تمرینات گروهی بازگشت. این موضوع خبر بسیار خوبی برای ده‌ روسی است، چراکه او می‌تواند در بازی برگشت مقابل میلان که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود، از این مهاجم ایرانی استفاده کند. رم در بازی رفت با نتیجه 1-0 در خانه میلان به پیروزی رسیده بود.

عملکرد سردار آزمون

آزمون در این فصل برای اولین بار در بازی رفت مقابل لچه برای رم گلزنی کرد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. او همچنین در بازی خانگی مقابل فروزینونه در تاریخ ۱۸ فوریه، گل دوم رم را به ثمر رساند. از زمان حضور ده‌ روسی در رم، آزمون ۴ بار برای این تیم به میدان رفته که ۲ بار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. با حضور آزمون، ده‌ روسی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در خط حمله خود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند به نفع رم در بازی برگشت مقابل میلان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • گام‌های عملی درمان چاقی از دیدگاه طب ایرانی و تغذیه نوین
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • اجتماع گنابادی‌ها در حمایت از حملات علیه اسرائیل
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد