Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@04:49:03 GMT

لحظه خداحافظی آیت‌الله سیستانی با پاپ فرانسیس +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۲۷۰۷

لحظه خداحافظی آیت‌الله سیستانی با پاپ فرانسیس +فیلم

آیت‌الله سیستانی بر خلاف اکثر دیدارهای خود در کنار ورودی اتاق منتظر پاپ بود، وی در اکثرا دیدارهایش معمولا در حالت نشسته منتظر مقامات دیدارکننده می‌ماند.

در هنگام این دیدار از پاپ فرانسیس با چای و آب پذیرایی شد؛ در طول این ملاقات پاپ و آیت‌الله سیستانی از ماسک استفاده نکردند.

در پایان این دیدار پاپ در کنار درب خروج برگشت و نگاهی دوباره به آیت‌الله سیستانی داشت و آیت‌الله سیستانی دست در دست پاپ فرانسیس قرار داد و با وی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله سیستانی پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رییسی با آیت الله شاهچراغی در سمنان/ظرفیت‌های استان مطرح شد
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • فیلم/ لحظهٔ اصابت پهپاد انتحاری حزب‌الله به منطقهٔ العرامشه
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی | صدای الله اکبر و شعف فلسطینی ها لحظه برخورد موشک ها