Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز (شنبه) مجلس و بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، پیشنهاد الحاقی کمیسیون فرهنگی مبنی بر الحاق یک بند به ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

بر اساس این بند الحاقی به دستگاه‌ها اجازه داده می‌شود تا یک درصد از بودجه خود را برای سیاست‌های جمعیتی اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس سیاست های جمعیتی بودجه 1400 اختصاص بودجه سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق،۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشغال است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد