Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 18 ساله بارسلونا توانست اولین گل خود برای این تیم را به ثمر برساند. 

ایلایکس موریبا زننده گل دوم بارسلونا مقابل اوساسونا بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل BarcaCentre، بارسلونا در دیداری از چارچوب هفته 26 لالیگا توانست اوساسونا را در خانه این تیم شکست دهد تا 56 امتیازی شود تا با خیالی آسوده چشم انتظار مصاف حساس مادریدی ها و از دست دادن امتیاز از طرف حداقل یکی از این دو تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلایکس موریبا در این دیدار به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس وارد زمین شد و توانست روی پاس لیونل مسی، اولین گل خود برای بارسلونا را به ثمر برساند. موریبا پس از بازی در مصاحبه ای کوتاه گفت:

لئو به من پاس داد، با پای چپ به توپ ضربه زدم و شکر خدا تبدیل به گل شد. هیچ وقت این لحظه را فراموش نخواهم کرد. از مربیانم در لاماسیا چیزهای زیادی موخته ام و پدرم هم به خوبی مرا آموزش داده؛ دوست دارم این گل را به آنها تقدیم کنم. جدال با پاری سن ژرمن؟ در هیچ بازی با ذهنیت باخت وارد زمین نمی شویم، حتی بازی چهارشنبه. کوس لالیگا ادامه دارد؟ هیچ وقت فکر نکردیم که تمام شده. آنسو فاتی؟ آنسو مثل برادرم است و خوشحالم که به مانند او گل اولم برای بارسلونا را در این استادیوم به ثمر رساندم. 

اخبار داغ 

حمله افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال: زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟ مادر انصاریان در گفتگو با مجری تلویزیون: کدام نامزد؟ پسرم همه چیز را به من می گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل ارلینگ هالند به بایرن مونیخ (بایرن مونیخ 0-1 دورتموند) رئال مادرید، پرافتخار ترین تیم اروپا 119 ساله شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)