Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:03:39 GMT

مسابقه خرسواری در اتوبان شلوغ!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۳۸۲

مسابقه خرسواری در اتوبان شلوغ!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار تبدیل به ویدئو‌های داغ و پربازدید می‌شوند، مانند ویدئوی مسابقه خرسواری در یکی از اتوبان‌های پاکستان!

احتمالا اگر از شما سوال شود که سریع‌ترین حیوانات کدامند، خر نمی‌تواند جزو ۱۰ حیوان اول و حتی ۵۰ حیوان در فهرست شما قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ویدئوی منتشر شده یک خربارکش با سرعتی باورنکردنی در حال دویدن در اتوبان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

نجات پشمالوترین گوسفند وحشی استرالیا

این ویدئو که اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد به تازگی نیز پس از بازنشر مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو اخیرا در یکی از صفحه‌های فیسبوک منتشر شده است. در شرح این ویدئو آمده: «قدرت دوندگی اسب‌ها را فراموش کنید، به قدرت خر‌ها توجه کنید.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲.۵ میلیون بیننده داشته است. در این ویدئو در حالی که دو مرد در عقب گاری نشسته اند این خر با سرعتی بسیار زیاد در اتوبان می‌دود. در حالی که یکی از این دو مرد افسار خر را در دست دارد، نفر دیگر نیز در نزدیکی او روی گاری دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدئوی عجیب را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه عجیب اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد