Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه هفدهم اسفندماه ۹۹ را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

صبح امروز روزنامه خبر با تیتر انتحاری با چند تکه چوب و چسب پهن! ، روزنامه خبر شمال با تیتر بیماری پر رنج است ، بیشترش نکنید!، روزنامه اصفهان امروز با تیتر هواپیما ربایی با تفنگ پلاستیکی ، روزنامه سپهر ایرانیان با تیتر سفر نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی ، ممنوع منتشر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روزنامه شهر آرا با تیتر تنها پیر می شویم، روزنامه ابتکار جنوب با تیتر سقوط اونس طلا تمامی ندارد و روزنامه اصفهان زیبا با تیتر ذربین مالیاتی روی دارایی های لاکچری منتشر شد. 

 

 

 

 

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

همزمان، گزارش‎‌هایی از فعالیت پدافندی در شهر تبریز هم منتشر شد.

به‌رغم گمانه‌زنی‌های مغرضانه برخی منابع خارجی که ماجرا را به حمله تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی نسبت می‌دادند، این دو شهر در امنیت کامل هستند و شورای عالی امنیت ملی هم تشکیل جلسه اضطراری درباره چنین حادثه‌ای را تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین