Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:52:43 GMT

متهم شدن پزشک کاخ سفید به فساد اخلاقی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۵۴۴

متهم شدن پزشک کاخ سفید به فساد اخلاقی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، دریادار «رانی جکسون»، نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا به رفتار غیراخلاقی در هنگام اشتغال به عنوان پزشک ارشد کاخ سفید متهم شده است.

جکسون که در سال ۲۰۱۸ میلادی نامزد تصدی وزارت امور کهنه سربازان ارتش آمریکا بود، در پی متهم شدن به نوشیدن الکل در هنگام انجام وظیفه و تجویز داروی بیش از حد نیاز و مجاز برای بیماران، مجبور به کناره گیری از این مقام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفته است که جکسون هنگامی که در دوره باراک اوباما و دونالد ترامپ، روسای جمهور پیشین آمریکا پزشک ارشد کاخ سفید بوده، رفتار و کردار ناشایست و نامناسبی با زیردستانش داشته که شامل آزار جنسی نیز بوده است.

با این حال، جکسون با تکذیب این ادعا‌ها گفت دموکرات‌ها از این گزارش برای تکرار حملات نادرست به او سوء استفاده کرده اند.

براساس گزارش بازرس کل که نخست توسط سی ان ان گزارش شد جکسون در هنگام کار در کاخ سفید افزون بر مصرف نوشیدنی‌های الکلی و داروی آرامبخش به کارکنان زیردستش، سخنان جنسی می‌گفته و با آنان بدرفتاری کرده و آن‌ها را تحقیر می‌کرده است.

جکسون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفته بود که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دچار "زوال عقل" است و توانایی اداره امور را ندارد. جکسون که از تیم پزشکی کاخ سفید خارج شده و اکنون برای حضور در کنگره آمریکا وارد رقابت‌های انتخاباتی شده، گفت این اظهارات را به عنوان "یک شهروند دغدغه‌مند" مطرح می‌کند نه یک نامزد جمهوریخواه برای کنگره.

پزشک پیشین کاخ سفید پس از این اظهارات در پاسخ به خبرنگاری تایید کرد او هرگز بایدن را معاینه یا درمان نکرده و اظهارات او به مثابه ارزیابی پزشکی از وضعیت سلامت نامزد حزب دموکرات نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فساد اخلاقی پزشک کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: ورود کمک‌ها به غزه به طور قابل توجهی افزایش یافته است

آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه اکنون می‌کوشد خود را مدافع غیرنظامیان نشان دهد. به همین دلیل، واشنگتن اکنون در حال ایجاد جو رسانه‌ای پیرامون گسترش کمک‌های بشردوستانه به این باریکه است.

به گزارش الجزیره، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (دوشنبه) مدعی شد میزان کمک‌های بشردوستانه ورودی به نوار غزه طی روز‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 

وی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی، خاطر نشان کرد: ما شاهد افزایش روند ورودی کمک‌ها به غزه به صورت بی سابقه‌ای بوده ایم. این مسئله مهم است، اما باید این امر به صورت کافی رخ دهد. ما خواستار جلوگیری از وقوع تلفات غیرنظامیان در جنگ هستیم. 

الجزیره در ادامه می‌نویسد: افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه پس از آن رخ می‌دهد که آمریکا به مقامات صهیونیست هشدار داد تل آویو باید متعهد به حفاظت از غیرنظامیان، نیرو‌های امدادی، و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه باشد در غیر این صورت با خطر از دست دادن حمایت‌های آمریکا مواجه خواهد شد. 

علی رغم فشار‌ها رژیم صهیونیستی مدعی است بیش از ۳۰۰ کامیون به صورت روزانه در حال ورود به غزه هستند. این میزان بسیار کمتر از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ورود ۵۰۰ کامیون به این باریکه است. 

همچنین تل آویو به دلیل آنچه مسائل امنیتی می‌خواند تنها اجازه بارگیری نیمی از کامیون‌ها را می‌دهد و خودرو‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به صورت نیمه کامل به این باریکه ورود می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • گل نیکولاس جکسون به اورتون (چلسی 4-0 اورتون)
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • کاخ سفید: ورود کمک‌ها به غزه به طور قابل توجهی افزایش یافته است
  • عصبانیت اینترنشنالی‌ها از آمریکا | چرا بایدن کاخ سفید را رها کرد و رفت! + فیلم
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد