Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:02:35 GMT

۷۵ حلقه چاه غیرمجاز در گرگان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۵۹۴

۷۵ حلقه چاه غیرمجاز در گرگان مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی اظهارکرد: به دلیل کم شدن آب های زیر زمینی طی چند سال گذشته و کاهش ٢۶ درصدی میزان بارندگی نسبت به سال قبل در شهرستان، نصب کنتور حجمی هوشمند برای جلوگیری از مصرف بی رویه و کاهش مصرف آب برای کشاورزان امری ضروری است.

وی افزود: اداره جهاد کشاورزی در توجیه کشاورزان نسبت به نصب کنتور هوشمند برای چاه های با عمق بالای ۵٠ متر اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی بیان کرد: تا کنون ٧٨ درصد از مخازن ذخایر آب این شهرستان اعم از (سد، آبندان و غیره) که شامل ١۶ میلیون متر مکعب می‌شود، پر شده که می تواند هزار و ٢٠٠ هکتار از زمین های کشاورزی را پوشش دهد.

فرماندار گرگان از پر شدن تعداد ٧۵ چاه غیر مجاز در شهرستان خبر داد و افزود: ٩٢ حلقه چاه دیگر هم به مراجع قضایی معرفی شده و در دست بررسی است.

وی بیان کرد: باید جلوی حفاری چاه های غیر مجاز گرفته شود و پلیس راهور هم نسبت به تراکتورهای فاقد پلاک که ادوات حفاری همراه خود دارند با جدیت برخورد کند و این رانندگان برای تردد باید از امور آب مجوز داشته باشند.

کد خبر 5163527

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرمانداری گرگان محمد حمیدی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها اراک مجلس شورای اسلامی کاشت نهال و درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران

سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از جمع آوری و طرد۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، احسان حیدری با اشاره به اجرای طرح جمع آوری اتباع در استان تهران، اظهار کرد: با اجرای طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه‌های استان تهران در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۸۰۰۰ تبعه غیر مجاز از سطح تفرجگاه‌های استان جمع آوری و برای بازگشت به کشور تحویل اردوگاه مراقبتی استان شده‌اند.

سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ هزار تبعه غیر مجاز با همکاری فراجای استان تهران جمع آوری و برای سیر مراحل بازگشت به کشور خویش به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده شده‌اند.

وی با اشاره به مصوبات قرارگاه طرد استان تهران و شورای تأمین تأکید کرد: تا آخرین نفر اتباع غیر مجاز در استان، اجرای طرح جمع آوری همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آمار اتباع طردی نسبت به سال گذشته افزایش بیش از ۳ برابری را به خود اختصاص داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران