Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:29:51 GMT

پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۶۰۸

پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان آغاز شد

لیلا آژیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح پویش ملی بانوی مهربانی با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان و سازمان مردم نهاد "خانه ساریژ نیشتمان" به عنوان مجری استانی طرح در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در تمام شهرستان‌های استان و با کمک مشاوران زنان و خانواده فرامانداری‌ها و یک سازمان مردم نهاد محلی، با نظارت دفترامور بانوان و همکاری مجری طرح پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این طرح هدایایی شامل کتاب، اسباب‌بازی و وجوه نقد از سوی افراد و خانواده‌های خیر برای خرید این اقلام برای کودکان مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

وی یکی از اهداف این طرح را پرورش حس مسوولیت‌، نوعدوستی، دلسوزی و همدلی در کودکان اعلام کرد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را تشویق کنند که کتاب‌ها و وسایل بازی خود را لازم ندارند به همسن و سالان نیازمندشان تقدیم کنند و از این طریق نوعدوستی و درک متقابل از نیازهای سایرین را در آنان پرورش دهند.

آژیر افزود: خانواده‌های زیادی هستند که در منازل خود با انباشت اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های بلااستفاده مواجه‌‎اند و در این ایام پایانی سال که مشغول خانه‌تکانی هستند می‌توانند با استفاده از این طرح وسایل اضافی و در حد نو خود را به دست کودکان نیازمند برسانند.

وی با بیان اینکه پویش ملی بانوی مهربانی هم‌اکنون در تمام شهرهای استان در حال اجرا است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، ابراز امیدواری کرد، استان کردستان در اجرای یان طرح یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

برچسب‌ها کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سنندج کمک های مردمی استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سنندج کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سنندج کمک های مردمی استانداری کردستان اخبار کنکور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان