Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌ های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می ‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار جمعی از ائمه جماعت فعال قزوین اظهار کرد: فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی و دینی، همان جهاد در راه خداست و خداوند متعال فرموده برای من جهاد کنید تا حق جهاد به جای آورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: راه‌ها برای کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می ‌کنند باز می‌شود؛ نباید درها و راه‌ها را بسته ببینیم و بدانیم خدای متعال فرموده راه ‌ها برای کسانی که تلاش می ‌کنند، باز می ‌شود و این وعده الهی بسیار شوق‌انگیز است.

 

وی عنوان کرد: یکی از راه ‌های همراهی جامعه با شما عزیزان، پیروی از راهی است که امام خمینی(ره) رفتند؛ امام خمینی(ره) جامعه امام و امتی ایجاد کردند و به همین خاطر بود که مردم و طلاب تا پای جان در پی منویات و آرمان امام حرکت کردند.

 

آیت الله عابدینی با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم در مساجد جدی گرفته شود، اظهار کرد: تفسیر قرآن برکات بسیاری به همراه دارد و لازم است ائمه جماعت در برنامه روزانه مساجد این موضوع را دنبال کنند.

 

وی عنوان کرد: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌ های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می ‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از ائمه جماعت درخواست کرد تا تجربه‌ های مفید خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

 

گفتنی است در پایان لوح تقدیری به 14 امام جماعت فعال قزوین اهدا و از تلاش ‌های آنها قدردانی شد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین ائمه جماعات مساجد ائمه جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ هزار خانوار معادل ۱۱ درصد جمعیت استان زندگی عشایری دارنداظهار داشت: ۶۰ هزار نفر در قالب ۹۷۳۶ خانوار مشغول به دامداری به صورت عشایری هستند.

نوروزی اضافه کرد: یک چهارم دام استان در شهرستان آبدانان وجود دارد که امسال ۲۶۰ تن پشم به ارزش ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان برداشت شده است.

وی در ادامه یادآور شد: پشم چیده شده پس از فراوری و تبدیل شدن به نخ و رنگرزی، درتار و پود صنایع دستی مختلف همچون جاجیم، نمد و فرش به کار برده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است