Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@05:14:33 GMT

تصاویر/ برداشت گل‌های بهاری - خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۷۴۲

تصاویر/ برداشت گل‌های بهاری - خوزستان

گل شب بو، زنبق، گل خشک، گل همیشه بهار و نرگس از جمله گل‌های کاشته شده در منطقه حمیدیه در استان خوزستان است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گل شب بو، زنبق، گل خشک، گل همیشه بهار و نرگس از جمله گل‌های کاشته شده در منطقه حمیدیه در استان خوزستان است. این گل‌ها پس از برداشت برای مصرف در درون استان و همچنین برخی از مناطق کشور فرستاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش و نگاری که بر روی ظروف کشف شده از دوره‌های کهن در این منطقه مشاهده شده بیانگر قدمت حاصلخیزی و همچنین کاشت و رویش گل در این منطقه تاریخی است.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالرضا سیداحمدی گفت: برداشت گندم که مهمترین محصول کشاورزی کشور است از ۲۰ فروردین آغاز شده و ۱۰۵ مرکز خرید این محصول را برعهده دارند.
تاکنون ۵۱ هزار تن گندم کشاورزان توسط مراکز خرید تعاون روستایی، غله و کارخانجات آرد و سایر مباشران خریداری شده و امیدواریم بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم تا رضایت کشاورزان جلب شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص برداشت کلزا نیز گفت: برداشت کلزا نیز از ۱۴ فروردین آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار تن محصول برداشت و در حال حمل به کارخانجات است.
 وی با بیان اینکه امسال بخش خصوصی توانسته بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کند اظهار امیدواری کرد: این روند ادامه یابد و کل محصولی که توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود در اسرع وقت پرداخت و کشاورزان کشت بعدی تشویق شوند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • نگاهی به طبیعت بهاری شهر اردل+ تصاویر
  • برف بهاری مصداق تغییر اقلیم/بارش‌های اخیر شدت خشکسالی در کشور را کاهش نداد