Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:07:20 GMT

نغمه در دام 2 پسر خبیث تهرانی / مرا به زور به خانه بردند !

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۷۸۷

نغمه در دام 2 پسر خبیث تهرانی / مرا به زور به خانه بردند !

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، دو سال قبل رسیدگی به شکایت دختر جوان در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت. او در شکایت خود ادعا کرده بود پسری جوان به نام پوریا در یک خانه ویلایی در شهرک غرب تهران او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

شکایت دختر زخمی از پسر جوان

نغمه که موقع مراجعه به ماموران پلیس سر و صورتش زخمی بود در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل با پسری به نام پوریا دوست شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دوستی ما یک رفاقت معمولی بود و به اصطلاح جوان های امروزی با هم جاست فرند بودیم. یک روز می خواستم با پوریا بیرون بروم که او به من گفت اول باید مقابل خانه شان برویم. گفت کاری دارم که سریع انجام می دهم و بعد بیرون می رویم. من هم قبول کردم. به خانه شان که رسیدیم از من خواست چند دقیقه در حیاط خانه شان منتظرش باشم. اما یکدفعه با یکی از دوستانش به زور مچ دست من را کشید و به داخل خانه برد و بعد هم به من تجاوز کرد.»

بعد از ثبت شکایت نغمه،ماموران پلیس پوریا را شناسایی و دستگیر کردند.

15 سال حبس به اتهام آم ربایی

بعد از تکمیل تحقیقات اولیه متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت. او در برابر اتهام ضرب و جرح نغمه، آدم ربایی و تجاوز به عنف از خود دفاع کرد و گفت:«من این اتهامات را قبول ندارم.من و نغمه با هم دوست بودیم و او چند باری به خواست خودش به خانه ما آمده بود.اما من اتهام تجاوز و ضرب و جرح را قبول ندارم.»

قضات دادگاه با بررسی مدارک و ادله موجود در پرونده متهم را به اتهام ضرب و جرح به پرداخت دیه محکوم کردند.همچنین او به اتهام آدم ربایی به تحمل 15 سال حبس محکوم شد.متهم با رای دادگاه از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد و به اتهام زنا غیرمحصنه به تحمل 100 ضربه شلاق محکوم شد.

محاکمه مجدد به اتهام آدم ربایی

حکم صادر شده از سوی دیوانعالی کشور در مورد زنا و ضرب و جرح مورد تائید قرار گرفت اما در مورد آدم ربایی نقض شد.

به این ترتیب متهم روز گذشته بار دیگر در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام آدم ربایی پای میز محاکمه رفت.او این بار هم اتهام خود را انکار کرد و ادعا کرد آدم ربایی در کار نبوده و نغمه با میل خودش وارد خانه آنها شده بود.

قاضی حشمتیان به همراه مستشاران خود قاضی واعظی و قاضی منافی برای صدور وارد شور شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز ضرب و جرح آدم ربایی تجاوز ضرب و جرح شلاق اخبار حوادث پلیس دختر تهران سعادت آباد صورت زخمی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت تجاوزجنسی آزار شیطانی کرونا ایران مشهد دوربین آزارجنسی ناشناس آدم ربایی ضرب و جرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ‌زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش‌درآمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمدرضا برزین، صادق شیخ‌زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

این اجرا توسط صادق شیخ‌زاده (آواز)، محمدرضا برزین (سرپرست و نوازنده سه‌تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه‌تار بم و سه‌تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) روی صحنه می‌رود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای دریافت کارت ورودی می‌توانند نیم ساعت پیش از آغاز مراسم به واحد روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

کد خبر 6086369 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک