Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش محمودیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای جهش یافته یک مرد در این شهرستان مثبت اعلام شد اما آزمایش همسر این فرد از نوع جهش یافته انگلیسی نیست.

وی اظهار داشت: تاکنون از ۶۰ نفر افرادی که در ارتباط با این خانواده بوده اند توسط چهار اکیپ آزمایش و نمونه گیری انجام شده و با توجه به نبود امکانات تشخیصی کرونای جهش یافته در استان کرمانشاه، نمونه ها برای اعلام نتیجه به تهران ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مردم می خواهیم با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی و خطرناک بودن آن، دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند و از حضور در دور همی‌ها و هرگونه تجمع خودداری کنند و در مکان های عمومی از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

محمودیان ادامه داد: امروز با توجه به مشاهده نخستین مورد از ابتلای به کرونای انگلیسی اولین جلسه اضطراری ستاد کرونا در گیلانغرب تشکیل می شود.

او گفت: از مردم می خواهیم از سفر به استان ها و مناطق آلوده کشورمان بخصوص استان های جنوبی خودداری کنند و پذیرای مهمان از مناطق آلوده کشورمان به کرونای انگلیسی نباشند و مراقبت های بهداشتی را برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان رعایت کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام ستاد کرونا درب آرامستان ها در جمعه و پنجشنبه غریبان و جمعه و پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود و مردم همراهی و همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و یقین بدانند هرگونه محدودیتی در راستای حفظ سلامت مردم اعمال می شود.

 محمودیان اضافه کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب تاکنون یک هزار و ۲۲۵ تن به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند که از  این تعداد ۶۵ نفر جان باخته اند و هم اکنون سه بیمار در بیمارستان الزهرا (س) بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.  

برچسب‌ها گیلانغرب ویروس کرونا ماسک فاصله گذاری اجتماعی کرونای انگلیسی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب ویروس کرونا ماسک گیلانغرب ویروس کرونا ماسک فاصله گذاری اجتماعی کرونای انگلیسی بهداشت و سلامت اخبار کنکور کرونای انگلیسی جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ باهدف ارائه طرح‌های کاربردی و برگزیده خاتمه یافته فصل زمستان در شورای پژوهشی دانشگاه، نشست فصلی ترجمان دانش با حضور محققان و اعضای هیات علمی در سالن جلسه‌های معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه برگزار شد.


طراحی و ساخت جلیقه کاهنده استرس حرارتی در حین کار، بررسی تاثیر همزمان همه گیری کرونا و آلاینده‌های هوا بر بیماری‌های تنفسی و قلبی، اثر ان-استیل سیستئین بر وضعیت متابولیک، نیتریک اکساید، بیومارکر‌های استرس اکسیداتیو، افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و بررسی دانش، نگرش، و عملکرد نسبت به کرونا ویروس جدید (کووید-۱۹) در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ شهرستان ایذه، عناوین طرح‌های ارائه شده در این نشست بود.


دکتر آرش سلحشوری، استادیار آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر سیداحمد حسینی، استاد بیوشیمی بالینی، دکتر بهزاد فولادی دهقی، استاد مهندسی بهداشت حرفه‌ای و دکتر محمدجواد محمدی، استادیار مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ارائه دهندگان این طرح‌های تحقیقاتی بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • راه‌اندازی «گردشگری مقاومت» در ایران
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • آبله مرغان؛ بیماری شایع اولین فصل سال
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید