Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@08:35:13 GMT

گلایه استاددانشگاه تهران از پلیس امنیت اخلاقی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۱۳۹

گلایه استاددانشگاه تهران از پلیس امنیت اخلاقی

به گزارش «تابناک»، دکتر قاسم صافی استاد دانشگاه تهران در روزنامه اطلاعات نوشت: دوشنبه یازدهم اسفندماه ۱۳۹۹ پیامکی برای من از جانب پلیس ابلاغ شد، به این مضمون که مالک محترم خودروی شماره… در خودروی شما در آدرس زعفرانیه، خیابان اعجازی به تاریخ ۱۱ر۱۲ر۱۳۹۹ به وقت ۱۳:۱۸ عدم رعایت حقوق شهروندی (کشف حجاب) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن درخواست و تأکید بر رعایت هنجارهای جامعه، ضروری است بر عدم تکرار آن اهتمام ورزید، بدیهی است در صورت تکرار آن، پیگیری انتظامی و قضایی اعمال خواهد شد.

پیگیر شدم که به پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه یک چمران اطلاع دهم، ضمن اینکه به این مراتب مقیدیم در این زمان در منزل بودیم و خودرو نیز در پارکینگ و اساساً خیابان اعجازی را تاکنون ندیده و در آن تردد نداشته‌ایم، بخصوص در شرایط ابتلا به بیماری کرونا که پیوسته سعی داریم به جز در ضرورت‌ها در منطقه خود سعادت‌آباد تحرکی نداشته باشیم و تدریس دانشگاهی را هم معمولاً در منزل انجام می‌دهیم.

مخاطب تلفن راهنمایی به شماره ۲۱۸۶۶۷۲۰ با محبت احترام‌آمیز فرمود که به نزدیکترین کلانتری محل مسکونی خود اطلاع‌رسانی کنم. از پلیس راهنمایی میدان کاج نیز راهنمایی گرفتم و افسر محترمی ما را به کلانتری شماره ۱۳۴ ایران زمین واقع در شهرک‌غرب راهنمایی کردند.

در مراجعه به کلانتری فرمودند که تا مدتی پیش به این موارد رسیدگی می‌کردند، اما همه اختیارات به پلیس امنیت واقع در خیابان وزرا واگذار شده است.

من که مدتی گرفتار کرونا بودم و در بیمارستان بستری و گرفتاری‌های آموزش مجازی و مسائل دیگر و ملاحظه ترافیک و نبود پارکینگ در محل وزرا و توجه به نداشتن مجوز طرح ترافیک آن منطقه در ذهنم تداعی شد بناگزیر به منزل بازگشتم و به نظرم رسید این مشکل را از طریق رسانه عمومی به اطلاع واحد مربوطه برسانم که لطفاً‌ تسهیلاتی در این موارد اشتباهی در مناطق برقرار کنند یا شماره تلفن پاسخگوی در متن پیام ثبت کنند که هم خودآگاهی از مراتب پیش آمده برای موارد اشتباهی به دست آورند و از وقتشان نیز صرفه‌جویی شود و هم شهروندان، گرفتار ناامنی ذهنی و اجتماعی و تردد در رفت و آمد و تضییع وقت و حرمت آنان نشود و اثرات مطلوبی در قالب رویه‌های اجرایی به سطح بالاتری از ارتقای کیفیت و خدمت‌رسانی پیش آورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس پلیس امنیت اخلاقی پیامک بدحجابی گلایه سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار قلم بلوریجات قاچاق از انباری در شور آباد کهریزک خبر داد و گفت: محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ مهدی افشاری با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی  در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت

وی ادامه داد: ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل 7128 عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، خاطرنشان کرد: ‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد وکارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران