Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

امین حسسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه سه‌شنبه در نوار شمالی انتظار بارش خفیف باران را داریم، افزود: بر روی ارتفاعات البرز رشد ابر، احتمال بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از امروز تا اوایل روز دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین سواحل دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم می‌شوند.

نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت اظهار کرد: امروز و فردا برای تهران آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر در آن وزش باد رخ می‌دهد و بشینه دمای پایتخت امروز ۱۸ است و فردا و پس فردا به ۱۷ درجه سانتی گراد می‌رسد و همچنین کمینه دمای مهرآباد ۶ و شیمرانات ۳ درجه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بشینه دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرمترین مرکز استان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین، بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط استان بصورت گذرا و موقتی است.

مجتبی حمزه نژاد با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه کرد از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی، و از رفت و آمد‌های غیر ضروری برون شهری و روستایی خودداری شود.

وی گفت: دریا امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج است و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: روز پنجشنبه شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای رفت و آمد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود، اما دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا روز جمعه متلاطم و نسبتاً مواج است.

به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه انتظار است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم