Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورا در جلسه امروز یکشنبه به ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» می‌پردازند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه شورا، ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» را در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» و بررسی یک‌فوریت «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎ های واقع در منطقه ۸ و پل باغ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران» موردبررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین بررسی یک‌فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به‌عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب» و بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‎ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه صورت می‎گیرد.

در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» و در ادامه آن نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می‎شوند.

بررسی صورت‌جلسه پنجاه و نهم و شصتم شورا، درباره نام‌گذاری و برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه و بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران» از دیگر دستور نشست امروز شورای اسلامی شهر تهران است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهردار تهران در خصوص شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی