Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:59:03 GMT

ترافیک «سنگین» درآزادی، نواب و شیخ فضل‌الله

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۱۸۵

ترافیک «سنگین» درآزادی، نواب و شیخ فضل‌الله

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران‌فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی، سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای بار ترافیکی است.

 رنجبر ادامه داد: در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت پلیس راهور ترافیک بزرگراه ترافیک صبحگاهی ترافیک سنگین مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم