Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:23:08 GMT

دهکده ورزشی دانش آموزی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۲۰۰

دهکده ورزشی دانش آموزی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی دستاوردهای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و آموزشی روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه به تبریز سفر می‌کند.

محسن حاجی میرزایی در جریان سفر یک روزه به تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و منتخب معلمان و همچنین با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش استان و همچنین مؤسسه خیریه طوبی بازدید می‌کند.

نشست و گفت و گوی مستقیم با دانش آموزان منتخب با موضوع "کیفیت آموزشی در زیست بوم جدید" برنامه دیگر وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه است.

حاجی میرزایی پس از افتتاح فاز اول دهکده ورزشی دانش آموزی استان و کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی و زمین خاکی تنیس، به صورت ویدئو کنفرانس ۵۰ پروژه عمرانی و آموزشی را در سطح نواحی و مناطق استان افتتاح می‌کند.

همچنین جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز با حضور وزیر برگزار می‌شود.

کد خبر 5163565

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تبریز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها مجلس شورای اسلامی اراک کاشت نهال و درخت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی