Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم،گفت: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قم به همراه نیرو‌های بسیجی مشارکت دارند و بر نحوه فعالیت واحد‌های اقتصادی به خصوص عرضه‌کنندگان کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، در بازار استان نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیجانی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی و سایر مجموعه‌های مرتبط با این موضوع در قم به عمل آمده است تا گشت‌های مشترک بازرسی به منظور نظارت حداکثری بر بازار استان نیز به صورت مستمر برگزار شود.

او ادامه داد: در همین رابطه نظارت بر نحوه عرضه کالا‌هایی همچون شکر، برنج، روغن، حبوبات، مواد لبنی، مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش که در این ایام بیشتر مورد نیاز مردم است، در اولویت بازرسی‌های بازار استان قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین وضعیت انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به خصوص کالا‌های اولویت‌دار در استان توسط بازرسان به صورت مستمر رصد می‌شود تا سطح محصولات ذخیره شده برای پاسخ‌گویی به نیاز مردم قم همواره در حد قابل قبولی باشد و برای تامین مایحتاج ضروری به موقع اقدام شود.

سیجانی بیان کرد: تمام این اقدام‌ها برای تسهیل فرآیند تامین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم طی روز‌های پایانی سال در بازار استان است که امیدواریم با همکاری مناسب اصناف فعال در قم تا پایان طرح به خوبی دنبال شود.

او ادامه داد: مردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار استان آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا موضوع توسط واحد‌های بازرسی مورد رسیدگی و انجام اقدام‌های قانونی لازم قرار گیرد.

در مجموع ۳۶هزار و ۳۹۳ واحد صنفی مجوز دار در استان قم وجود دارد که ۲۱هزار و ۴۹۳ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۹۰۰ مورد آن تولیدی و فنی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت ومعدن عید نوروز کالاهای اساسی بازار استان نیاز مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد