Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:01:57 GMT

زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۲۵۲

زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۳ درصد معاملات زنجانی‌ها در هفته گذشته به خرید و ۵۷ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات هفته گذشته (۹ تا ۱۳ اسفندماه)، اظهار کرد: در این مدت ۷۴ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۳۰۷ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که مجموع ارزش معاملات بیش از ۷۹۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۷۷۱ میلیون و ۹۳۹ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه طی دو هفته گذشته بیشتر معاملات به خرید اختصاص داشت، ادامه داد: ۴۳ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۷ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان تصریح کرد: در هفته ماقبل (۲ تا ۶ اسفندماه)، در مجموع ۶۳ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۲۱۰ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه‌ای زنجان، داد و ستد شد. مجموع ارزش معاملات در بازه زمانی مذکور بیش از ۱۹۴۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۲۱۶ هزار ریال بوده است. ۶۵ درصد معاملات هفته گذشته به فروش و ۳۵ درصد به خرید سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بورس بورس منطقه ای هفته گذشته هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (یکم اردیبهشت) با رشد ۶۱۹۷۵ واحدی به ۲,۷۰,۱۸۹ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: چراغ خاموش بورس بر فروش متری مسکن

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۵۸۷۶.۷ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶.۳۳۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۹۶,۵۲۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۶,۳۹۴.۵۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۸۶,۴۳۲.۸۷۲ میلیارد ریال شد.

سازمان بورس در پی تنش‌های منطقه، روز شنبه هفته گذشته طی اطلاعیه‌ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار سرمایه در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه گذشته خبر داده بود.

این در حالی است که با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بازار سرمایه، این محدودیت در روز چهارشنبه نیز اعمال شد.

بر این اساس با توجه به برطرف شدن این ریسک‌ها، دامنه نوسان سهام نمادهای مختلف از امروز شنبه (یکم اردیبهشت) به حالت عادی قبل باز می‌گردد.

کد خبر: 1227728 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • جهش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل در روز تزریق نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام
  • رشد ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل
  • رشد ۶۱ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • بورس امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کاهش دمای هوا در زنجان
  • سوت پایان ابهام، آغاز رشد بورس؟
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند