Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@00:02:52 GMT

68 قاچاقچي مواد مخدر در کرمانشاه دستگير شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۲۷۰

68 قاچاقچي مواد مخدر در کرمانشاه دستگير شدند

خبرگزاری آریا-

سرهنگ سمین فلاحی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان این مطلب که 68  قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه   دستگیر شدند از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از نتایج اجرای این طرح، دستگیری 35 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر بود.  
سرهنگ سمین فلاحی اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به جمع آوری 80 معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کشف بیش از 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر و یک قبضه سلاح از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
سرهنگ فلاحی افزود: توقیف 2 دستگاه خودرو و پلمب 3 واحد مسکونی و مغازه متعلق به خرده فروشان و معتادان متجاهر نیز توسط پلیس انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری 68 قاچاقچی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان در یکی از محلات جنوب پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به همراه همدست خود که از قاچاقچیان و سوداگران مرگ جنوب تهران هستند، محل زندگی خود را تبدیل به محل دپو و فروش مواد مخدر کرده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم و همدستش به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی پایگاه نهم به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد مخفیگاه شده و بلافاصله در اقدامی ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی با اینکه در جستجوی خانگی، چهار کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار تیر جنگی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 6081021

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند