Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:56:26 GMT

مشارکت خیران در کاشان متمرکز و جهت‌دهی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۳۱۸

مشارکت خیران در کاشان متمرکز و جهت‌دهی شود

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان ایجاد بانک اطلاعاتی را از دستاوردهای رزمایش کمک مؤمنانه دانست و گفت: مشارکت خیران در کاشان متمرکز و جهت‌دهی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در کاشان، علی اکبر مرتضایی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه کاشان ضمن گرامیداشت مناسبت‌های در پیش رو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در همه زمان‌ها تمام تلاش خود را داشتند بهترین فرامین را صادر کنند و برپایی رزمایش کمک مؤمنانه در بهترین زمان ایجاد شد به نحوی که توانست تا حدی فشار را از روی اقشار نیازمند بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در شهرستان کاشان افزود: کاشان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان اصفهان عملکرد بهتری داشته است و این مهم نتیجه مشارکت تمامی دستگاه‌ها و نهادها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان است که توانستند بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه دهند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی ایجاد شده به واسطه برپایی رزمایش کمک مؤمنانه ابراز داشت: لازم است تا با کمال احترام برای کمک گیرندگان این دستور را همانند قبل و در شرایط بهتری اجرا شود و فرمانداری نیز وظیفه هماهنگی را انجام می‌دهد.

وی ضمن اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید گفت: پوشاک، خوراک و نیازهای اساسی شهروندان نیازمند در شهرستان کاشان به واسطه بانک اطلاعاتی می‌توان به همت خیران و مردم نوع دوست این شهرستان بخشی از آن را تأمین کرد در حالی که بهترین کمکی که دستگاه‌های اجرایی می‌تواند داشته باشد عمل به وظایف خود آن‌ها است.

مرتضایی ضمن اشاره به توزیع کالاهای اساسی در شهرستان کاشان با همکاری و هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تصریح کرد: سعی شده است تا اقلام اساسی با قیمتی مناسب در اختیار شهروندان قرار گرفته است و در حد توان خود نیز به شهرستان‌های اطراف نیز خدمت‌رسانی داریم.

نوعروسانی که منتظر دست‌های با سخاوت خیران هستند‌خیران در تکمیل زائرسرای مازندرانی‌ها در مشهد مقدس اهتمام کنندکرونا جیب‌های نیازمندان را خالی‌تر کرد؛ چشم‌هایی که در شب عید به دست‌های مهربان خیران دوخته شد

وی با بیان اینکه روستاها و شهرهای بخش‌های تابعه شهرستان کاشان نیز از این رزمایش کمک مؤمنانه بهره‌مند شدند، تأکید کرد: خیران مشارکت خوبی در این زمینه داشتند اما به نحو شایسته این مشارکت‌ها متمرکز نبوده است در حالی که هنر ما جهت‌دهی مشارکت خیران است تا کمک‌ها سریعتر به جامعه هدف برسد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان کاشان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند