Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین انتظامی» در روز هفتم برپایی جشنواره «هنر زنده است» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران از این رویداد بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره «هنر زنده است»، رئیس سازمان سینمایی عصر شنبه ۱۶ اسفند، بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره، در جلسه‌ای با «بهروز غریب‌پور» رییس شورای سیاست‌گذاری، «محمدمهدی عسگرپور» عضو شورای سیاستگذاری، «مازیار رضاخانی» مدیر جشنواره، «کمال تبریزی» دبیر بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است» به گفتگو نشست و در جریان نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه این بازدید در گفتگو با ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره، با اشاره به موقعیت ویژه این رویداد گفت: از همت نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم که برای برگزاری باشکوه این جشنواره، تدبیر کردند. نفس فراهم کردن زمینه برای جوانان به جهت ارائه کار و دیده شدن کارهایشان در شرایط انفعالی که در این سال کرونایی وجود داشت و عده‌ای تصور می‌کردند که همه فعالیت‌ها باید تعطیل شوند، قابل قدردانی است.

انتظامی اظهار داشت: امروز آمدم تا به بزرگان خسته نباشید و خداقوت بگویم. ابراز امیدواری می‌کنم که برگزارکنندگان این جشنواره با تجربه موفقی که امسال کسب کرده‌اند، تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی گفت: آنچه برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارزش دارد، حضور نام آوران عرصه فرهنگ و هنر در این رویداد است.او افزود: در این جشنواره استقبال قابل توجهی از سوی جوانان صورت گرفته است که این می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعداد‌ها باشد و جذابیت بیشتری برای جوان‌ها جهت ارائه کار از سراسر ایران داشته باشد. تقسیم‌بندی‌هایی که در بخش مختلف جشنواره وجود دارد، نوید نگاهی نو را می‌دهد و امیدوارم این کار‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس سازمان سینمایی اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان سینمایی اخبار سینما هنر زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از مشارکت ۵۱ هزار نفر مردم این استان در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس با معرفی و تقدیر از ۱۷۱ برگزیده این جشنواره امروز، ۲۶ فروردین در کتابخانه موقوفه کاظمی شیراز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این مراسم با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش می‌کند این رویداد فرهنگی را که با عنوان امام رئوف گره خورده، پیش ببرد.

محمدحسین فیروزی اضافه کرد: این رویداد به نسبت سال‌های گذشته با تنوع بیشتری برگزار شد و از استان فارس بیش از ۵۱ هزار نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند. 

مدیرکل کتابخانه‌های فارس تصریح کرد: اختتامیه جشنواره کتابخوانی همزمان شده با افتتاحیه سیزدهمین دوره این جشنواره، ۹ برگزیده ملی در سطح کشور را داشته‌ایم، همچنین ۱۷۱ نفر در بخش‌های مختلف فردی و خانوادگی برگزیده شده اند که امروز از جمعی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

فیروزی گفت: در دوره دوازدهم یکی از منابع مسابقه اثر آیت‌الله بهشتی از استان فارس بود، بیش از ۲۰۰ هزار نفر همین یک کتاب را مشارکت کرده بودند، یک کتاب کودک دیگر نیز استان فارس بوده است.

وی با اشاره به برگزیدگان استانی این رویداد تصریح کرد: ۱۲ برگزیده در بخش خانوادگی، ۴۴ نفر در بخش هنرهای تجسمی، ۹ نفر در بخش شعر سرایی، ۱۰ برگزیده در بخش داستانک، ۲۴ نفر در بخش مسابقات چهار گزینه‌ای، ۱۹ برگزیده در زمینه هنرهای دیجیتال، ۴۱ نفر در بخش پویش و ۱۲ نفر از مددجویان زندان به عنوان برزیگئگان استانی این مسابقه شناخته شده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس همچنین با اشاره به همکاری گسترده دستگاه‌های استانی در این رویداد گفت: با همکاری اداره‌کل زندان‌های استان فارس، ۴۷۸۵ نفر از مددجویان زندان از فارس در این رویداد شرکت کردند که از این میان ۱۲ نفر به عنوان برترین انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: باید ارتباط با کتابخانه‌ها حفظ شود، بستری که برای حضور مهیا شده است بخشی از نیازها را برطرف می‌کند. در سال جاری شاهد کتابخانه‌های متفاوتی در شیراز و در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان این رویداد ملی در فارس قدردانی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • خبر‌هایی از برپایی محفل انس با قرآن و تجلیل از قرآن آموزان در شهمیرزاد