Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@14:20:18 GMT

اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۴۰۳

اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد

  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،   فردین چهرازی گفت: در راستای تکمیل عملیات اجرایی تامین آب آشامیدنی  مجتمع  سیبک در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن پروژه تعویض شبکه آب شرب روستای دستگرد پس از انجام مراحل قانونی شروع شد.
      مهندس چهرازی اجرای شبکه داخلی روستای دستگرد به طول بیش از ۲ هزار متر با لوله های پلی اتیلن سایز ۷۵ و ۶۳ میلی متری و نصب بیش از هفتاد فقره انشعاب را از جمله عملیات اجرایی این پروژه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


      نامبرده ضمن تشکر از همکاری های اعضای محترم شورای اسلامی و مردم خوب روستای دستگرد افزود: در جهت اجرای بهتر و سریعتر این پروژه می طلبد ضمن تعامل بیشتر با پیمانکار پروژه اهالی محترم این روستا هر چه سریعتر با مراجعه به اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی و ارائه مدارک لازم نسبت به خرید انشعاب آب اقدام نمایند.
    وی گفت: از آنجایی که براساس سیاستهای ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین آب روستاها در قالب مجتمع های روستایی انجام می گیرد این روستا نیز از مجتمع سیبک توسط ایستگاه پمپاژ بین راهی تامین آب می گردد.
   مدیر اداره آب و فاضلاب ناحیه بلداجی برآورد مالی این پروژه را در قرارداد با پیمانکاری که شروع بکار نموده حدود   ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۴ ریال اعلام کرد.
   قابل ذکر است مجتمع  شش روستایی سیبک روستاهای دستگرد جدید –  سیبک –  سیف آباد –  دستگرد قدیم –  متویی و احمد آباد را در دهستان چغاخور واقع در بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن  استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت  ۴۷۰۰  نفر تامین آب می نماید.

46

کد خبر 1493219

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بیگی و مالخلیفه با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت جهانی پالنگان شکوفایی اقتصاد منطقه را به همراه دارد
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان