Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قدس از بسته های تشویقی مالی شهرداری به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور مشارکت در امر نوسازی و بهسازی ابنیه فرسوده یاد کرد و از ارائه تخفیف ۱۰ درصدی عوارض نوسازی و ۲۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری اظهار داشت: شهرداری قدس در راستای حمایت از شهروندان در امر نوسازی بافت فرسوده شهری، ضمن استفاده از بندهای قانونی و مصوبات شورای اسلامی ، بسته های تشویقی با ۱۰ درصد تخفیف عوارض نوسازی و ۲۵ درصد تخفیف پروانه ساختمانی به شهروندان گرامی ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همکاری شهروندان را لازمه نوسازی و ساخت یک شهر ایده آل دانست و گفت: مدیریت شهری قدس بسترهای تحقق این امر را فراهم نموده است تا شهروندان به سهولت بتوانند نسبت به نوسازی بناهای فرسوده خود اقدام نمایند. یادآور می شود با ارائه این مشوق ها و مشارکت شهروندان در ۳ سال گذشته حدود ۱۰ درصد از بافت فرسوده شهرقدس احیا گردیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قدس مسعود مختاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند