Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@11:55:33 GMT

نرخ هر کیلو شقه گوسفندی ۱۳۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۴۱۴

به گزارش اکوفارس، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: بنابر رصد بازار، قیمت گوشت گوسفندی به سبب افزایش عرضه دام از سوی دامداران ۳ تا ۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی افزود: گرچه دامداران با امتناع در عرضه بدنبال افزایش قیمت بودند، اما با کاهش التهابات بازار اقدام به عرضه کردند که همین موضوع منجر به افت قیمت گوشت در بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه را ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه تدابیر مسئولان ستاد تنظیم بازار برای بحث گوشت و مرغ و توزیع گوشت‌های یارانه‌ای پیش بینی می‌شود که روند کاهش قیمت در بازار ادامه دار شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: بنابر اذعان مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران، میزان عرضه گوشت در ایام‌پایانی سال دو برابر می‌شود، همچنین حواله مرغ برای صنف حذف می‌شود که با این وجود نه تنها دیگر از صف‌های طولانی خبری نیست، بلکه بازار به تعادل می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در تامین گوشت قرمز نداریم، بیان کرد: با توجه به انباشت دام در واحد‌های دامداری از مردم تقاضا می‌کنیم که در خرید‌ها شتابزده عمل نکنند چرا که گوشت به میزان کافی موجود است.

ملکی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: با توجه به افزایش نظارت مرزبانان، قاچاق دام بشدت محدود است که با این وجود تاثیر چندانی در بازار ندارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی طی هفتمین روز فروردین‌ماه کاهشی بود و در کف کانال نخست کریدور ششم قرار گرفت. با این حال، قیمت طلای جهانی صعودی است و تا لحظه تنظیم این گزارش به 2193 دلار رسیده است!

این روند متضاد، بازار طلا را در سومین روز معاملاتی هفته سردرگم کرد و به این ترتیب، قیمت طلای 18 عیار و سکه‌های سنگین صعودی و قیمت دیگر قطعات سکه نزولی شدند.


کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلا هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت سکه امامی با اندکی افزایش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم 38 میلیون و 800 هزار تومان ایستاد. قیمت سکه بهار آزادی اما دوباره به کانال 35 میلیونی بازگشت و این قطعه طلایی در قیمت 35 میلیون و 990 هزار تومان دادوستد شد. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هفتم فروردین‌ماه به 23 میلیون و 200 هزار تومان رسید و نسبت به روز دوشنبه 100 هزار تومان کاهش داشت.

قیمت ربع سکه هم با 100 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، به رقم 14 میلیون و 400 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز با 30 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم هفت میلیون تومان قرار گرفت. گفتنی است در روز سه‌شنبه، حباب سکه‌های سنگین افزایشی بود.

قیمت طلای 18 عیار با کاهش نسبت به روز دوشنبه روی قیمت سه میلیون و 228 هزار تومان ایستاده اما در مقایسه با ابتدای بازار روز سه‌شنبه، صعودی بوده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال 13 میلیونی را تجربه کرد اما اگرچه در مقایسه با ابتدای روز صعودی بود، در پایان رقم 13 میلیون و 979 هزار تومان را لمس کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد