Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-30@03:44:12 GMT

مشارکت ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره لیگ تندرستی ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۴۶۱

مشارکت ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره لیگ تندرستی ایران

بیش از ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره لیگ تندرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی که با هدف رفع کم تحرکی در دوران کرونا برگزار شد، مشارکت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، لیگ تندرستی ایران که برای نخستین بار و با مشارکت 32 هیئت استانی، نزدیک به 500 شهرستان و بیش از 1500کمیته استانی از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی و در طرح زمستان فعال برگزار شد با معرفی استان‌ها، شهرستان‌ها و کمیته‌های برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رویداد نوین حوزه ورزش همگانی که بیش از 70 هزار نفر در آن شرکت داشتند، در بخش استان‌ها خراسان شمالی، سمنان و آذربایجان غربی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در جدول رده‌بندی سازمان آمادگی جسمانی و روش‌های تمرینی رشته‌های جیمستیک، تمرینات معلق و جامپینگ فیتنس اول تا سوم شدند و در جدول سازمان ورزشهای رقابتی و تفریحی نیز رشته‌های پرثوآ، روپایی و طناب زنی گوی سبقت را از سایر رقبا ربودند و به عنوان سه رشته برتر این سازمان لقب گرفتند.

لیگ تندرستی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین رویدادهای تاریخ ورزش همگانی با هدف کاهش کم تحرکی علی الخصوص در دوران کرونا از اوایل بهمن ماه تا نیمه اسفند برگزار شد.

شهرستان‌های برتر در نخستین دوره لیگ تندرستی ایران عبارتند از:
1- کرمانشاه
2- بوکان
3- بجنورد
4- شیراز
5- آمل
6- دابودشت
7- جهرم
8- اراک
9- شهرکرد
10- تهران
11- سمنان
12- بوشهر
13– میاندوآب
14- زرقان
15- کهگیلویه
16- ماهنشان
17- زنجان
18- بیرجند
19- محلات
20- بندرانزلی
21- آزادشهر
22- خرم آباد
23- گالیکش
24- مانه و سملقان
25- قصرقند

استان یزد جایگاه سوم ورزش‌های همگانی کشور را کسب کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش همگانی ورزش های همگانی لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قنات‌ها به‌عنوان سرمایه‌های ملی، از پایدارترین روش جهت بهره برداری از منابع آب زیرزمینی محسوب می‌گردند و در توسعه بخش کشاورزی نقش و اهمیت به‌سزایی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری از این منابع تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ و نگهداری از قنوات نیز در سال جاری در سراسر استان از برنامه‌های مهم ترویجی سازمان است.

برزگر گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۰ رشته قنات با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال مرمت و بازسازی شد که در سنوات اخیر بی سابقه بوده است.

برزگر بیان داشت: اعتبارات مصوب سفر ریاست محترم جمهور و مشارکت کشاورزان در این امر نقش عمده‌ای داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مرمت و بازسازی تأثیر زیادی بر روی آبدهی قنوات داشته و موجب ابراز رضایت و شادی کشاورزان و باغداران گردیده است.

برزگر با بیان این که مرمت و بازسازی قنوات از برنامه‌های اساسی این سازمان است و پیگیر تخصیص اعتبار در این خصوص هستیم اذعان داشت: در سال جاری نیز تا کنون ۴۰ رشته قنات دیگر در سراسر استان جهت مرمت و بازسازی تحویل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گردیده است که عملیات اجرایی آنها در حال انجام است. کد خبر 6063948

دیگر خبرها

  • مسجل شدن نخستین مدال ورزش ایران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت ویژه از بخش خصوصی برای توسعه ورزش لرستان
  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است