Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:32:02 GMT

ثبت تقاضای ۶۰۰۰ نفر برای کاشت نهال رایگان در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۵۱۳

ثبت تقاضای ۶۰۰۰ نفر برای کاشت نهال رایگان در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۶۰۰۰ نفر برای کاشت ۴۸ هزار اصله نهال خبر داد.

مسعود برزگر جلالی اظهار کرد: بر اساس طرح جدید شهرداری تبریز، شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سامانه سازمان سیما و منظر، کاشت نهال در منزل و یا محل کار خود را تقاضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ثبت‌نام شهروندان در وبسایت سازمان سیما و منظر، همکاران ما در آدرس ارائه شده حضور یافته و اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

وی با اشاره به گونه‌های درختی ارائه شده اعلام کرد: بیشترین تقاصای نهال مربوط به درختان مثمر و به اصطلاح درختان میوه هستند که تلاش داریم در اسرع وقت اقدام به کاشت نهال کنیم.

جلالی اضافه کرد: نهال کاشت شده در منزل و یا محل کار شهروندان، به صورت مستمر مورد نظارت قرار گرفته و علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم جهت حفظ و نگهداری، به صورت رایگان کوددهی و سایر خدمات نیز ارائه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طرح کاشت نهال در منزل و محل کار شهروندان تحت عنوان «درخت دوستی بنشانیم»، اقدام جدید شهرداری تبریز در راستای توسعه فضای سبز پایدار شهری است که بر اساس آن شهروندان تبریزی می‌توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به آدرس: https://parks.tabriz.ir/ اقدام به ثبت‌ مشخصات و تعداد و نوع نهال درخواستی کنند.

پس از ثبت نام، همکاران شهرداری در محل حضور یافته و به صورت رایگان اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز سازمان سیما کاشت نهال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی طی مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر، مدیر کل سازمان منابع طبیعی استان و مسؤلان شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک (گێوژ) با همکاری همیاران و فعالین طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

لازم به ذکر است با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، تداوم کاشت نهال زالزالک طی روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور
  • (ویدیو) کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • فیلم| کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس جمهور
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور + فیلم
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور