Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:58:11 GMT

۵۴ درصد جرایم سرقت‌های کردستان در سنندج روی داده است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۶۲۱

۵۴ درصد جرایم سرقت‌های کردستان در سنندج روی داده است

سرهنگ عبدالله فاتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار شده است اظهار داشت: تا کنون ۷۹ درصد از این جرایم کشف شده و در این زمینه نیز به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودیم.

وی اضافه کرد: شهرستان سنندج با ۵۴ درصد، سقز و قروه هر کدام با ۹ درصد در رتبه های اول تا سوم استان از نظر وقوع جرایم سرقت را دارند و سروآباد نیز با یک درصد آخرین رتبه شهرستانی استان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: طبق آمارهای موجود جرایم سرقت، چهار شهرستان استان شاهد کاهش جرایم سرقت بودند که شامل بیجار با ۲۵ درصد، بانه با ۲۰ درصد، کامیاران با هفت درصد و سروآباد با یک درصد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سنندج با ۲۶ درصد و سقز با ۱۹ درصد بیشترین میزان افزایش جرایم سرقت را داشته اند افزود: کاهش جرایم نکته مثبتی در شهرستان‌ها بود که نشان از تاثیر گذاری اقدامات پیشگیرانه داشته و جا دارد در شهرستان‌هایی که شاهد افزایش هستیم این اقدامات بیشتر شود.

برچسب‌ها کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کردستان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سنندج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کردستان کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کردستان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سنندج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جرایم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر