Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اله شمیرانی روز یکشنبه در مراسم معارفه ناصر امرایی اولین بخشدار رامجین  که بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد،افزود: پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و بهبود وضعیت عمرانی چهارباغ را با بهترین شکل ممکن پیگیری می کنیم.

سرپرست فرمانداری چهارباغ گفت :  اجرای  سند گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم انقلاب را مهمترین وظیفه در این شهرستان می دانیم  و برنامه ها را براساس این سند پیش خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در رفع مشکلات و برقراری ارتباط با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار مردم را مورد تاکید قرار داد.
شمیرانی با اشاره به تجربه کاری ۲۲ ساله ناصر امرایی  بخشدار رامجین گفت:  وی  در بخشداری مشکین دشت کارنامه موفقی داشته است و امیدواریم با همیاری و همکاری همه مردم  این موفقیت در بخش رامجین نیز تکرار شود.
سرپرست فرمانداری چهار باغ پیگیری  راه اندازی دفاتر ادارات  در  بخش رامجین و برنامه ریزی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را  از مهم ترین اموری دانست که باید در این بخش صورت پذیرد.
شمیرانی با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت و سلامت مردم گفت: تحقق این مهم حاکمیت اتحاد و همکاری با بسیج، خیرین و مراکز بهداشت را طلب می کند. 

منطقه ۱۰۰ هزارنفری چهارباغ به تازگی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک شده است.

برچسب‌ها چهارباغ کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ کشاورزی تغییر کاربری اراضی چهارباغ کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب