Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@15:40:27 GMT

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۷۴۹

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

تکلیف مهاجم جوان پرسپولیس که گفته می‌شد به ماشین سازی پیوسته اما تکذیب شد امروز مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس به دلیل اینکه فرصتی برای بازی در این تیم به دست نیاورد قصد جدایی از جمع سرخ پوشان را دارد.

چند روز قبل روابط عمومی باشگاه ماشین سازی از عقد قرارداد با آریا برزگر، مهاجم جوان پرسپولیس خبر داد ولی خود این بازیکن آن را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا که در لیست پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت حضور نداشت به طور حتم از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد ولی هنوز مقصدش مشخص نیست.

قرار است امروز جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس برگزار و تکلیف این بازیکن مشخص شود.

کد خبر 479657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!

هواداران در انتظار تعیین تکلیف مالکیت پرسپولیس و استقلال هستند

طرفداری | در حالی که کمتر از چند روز تا مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده، شایعاتی مبنی بر انصراف دو بانک ملت و تجارت از خرید این دو باشگاه مطرح شده است.

گفته می‌شود این دو بانک که به عنوان گزینه‌های اصلی برای در اختیار گرفتن سهام سرخابی‌ها مطرح بودند، به دلیل زیان‌ده بودن این دو باشگاه و همچنین مخالفت سهامداران و مجامع خود، از این تصمیم منصرف شده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این، سازمان خصوصی‌سازی بارها برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تلاش کرده بود که با شکست مواجه شده بود.

نکته قابل توجه در این میان، نقش فضای مجازی در نقد و بررسی این موضوع است. به نظر می‌رسد برخی از واکنش‌ها در فضای مجازی، باعث ایجاد مزاحمت برای انتقال این دو باشگاه به بخش خصوصی شده است.

با وجود این که هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده و مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای ورود به حوزه فوتبال ایران، نگرانی‌هایی را در بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که طبق مقررات AFC، مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا روز یازدهم فروردین ماه از یکدیگر تفکیک شود و در صورت عدم تعیین تکلیف مالکیت، این دو تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی مالکیت این دو باشگاه هستند و امیدوارند که با حل این مشکل، شاهد حضور تیم‌های محبوب خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • ایران باشم فقط پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم/ متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • دیویس باید تکلیف آینده‌اش را مشخص کند
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند