Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@20:58:51 GMT

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۸۷۱

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آریا برزگر مهاجم جوان و آینده دار پرسپولیس به دلیل اینکه فرصتی برای بازی در این تیم بدست نیاورد قصد جدایی از جمع سرخ پوشان را دارد.

چند روز قبل روابط عمومی باشگاه ماشین سازی از عقد قرارداد را با آریا برزگر، مهاجم جوان پرسپولیس خبر داد ولی خود این بازیکن آن را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا که در لیست پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت حضور نداشت به طور حتم از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد ولی هنوز مقصدش مشخص نیست.

قرار است امروز جلسه ای در باشگاه پرسپولیس برگزار و تکلیف این بازیکن مشخص شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1090561 برچسب‌ها آریا برزگر پرسپولیس تهران ماشین سازی تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آریا برزگر پرسپولیس تهران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است