Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پیش از این گفته می شد در طرح تعریض یکی از معابر ورودی شهر کرج قرار است قدیمی ترین سینمای این کلانشهر تخریب شود اما با تصمیم مسئولان شهری این طرح منتفی است و این سینما به حیات خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیش از این قرار بود با تخریب سینما هجرت در بافت قدیمی میدان امام ،زمینی در اختیار حوزه هنری برای ساخت سینمای جدید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرایند در سالهای اخیر اتفاق نیافتاد و از سوی مقابل سینما نیز علیرغم فرسودگی و نیاز به بازسازی به شکل کجدار ومریز به حیات خود ادامه داد.

در این ارتباط رییس کمیسیون هنر وارتباطات شورای شهر کرج در پیج اینستاگرامی خود با بیان اینکه طرح تعریض خیابان ورودی شهر از سمت میدان امام منتفی است از نوسازی وبازسازی این سینمای قدیمی و ادامه فعالیت آن خبرداده است.

رحیم خستو با اشاره به معماری خاص و نمای نوستالژیک این سینما از رونق دوباره آن خبرداده است وبه مشخصه های خاص این سینما از جمله پرده نمایش بزرگ و کم نظیر  وکاشی کاری های خاص داخلی آن اشاره کرده است.

در شرایطی که شهر کرج از کمبود وفقر سرانه های فرهنگی رنج می برد ادامه فعالیت و نونوار شدن قدیمی ترین سینمای این شهر با بیش از 50 سال قدمت می تواند اتفاقی خوب و خوشایند باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج سینما شورای شهر کرج هنر هفتم رحیم خستو سینما هجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد