Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه همراه با وزش باد شدید است از همین انتظار پایداری سامانه و بارش قابل توجه وجود ندارد و از نظر وضعیت دمایی، نیز طی روزهای آینده تغییر محسوسی در استان وجود نخواهد داشت.

چراغپور با تاکید بر اینکه بارش‌های سال آبی استان همچنان با کاهش مواجه است، تصریح کرد: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون(۱مهر تا ۱۷ اسفند) ۳۱۷ میلیمتر بارش در استان به ثبت رسید که در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت آن که ۴۰۶ میلیمتر بود با کاهش ۲۲ درصدی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری وضعیت بارش‌های پایدار و موثر استان در استان آبی جاری را نگران کننده دانست و گفت: ارتفاع برف ایستگاه کوهرنگ صفر است در حالی که به طور طبیعی باید هم‌اکنون ارتفاع برف این ایستگاه یک‌متر باشد که نشان از کاهش ۱۰۰ درصدی بارش برف در استان دارد.

چراغپور خاطرنشان کرد: اگرچه انتظار می‌رود بارش‌های اسفند و بهاره بتواند بخشی از کسری بارش‌ها در استان را جبران کند اما این موضوع تاثیر چندانی در بهبود منابع آب زیرزمینی استان ندارد و وضعیت خشکسالی در استان همچنان تداوم می‌یابد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

خشکسالی‌های اخیر از سال ۸۶ در این استان آغاز شد و پیامدهای ناگواری بر منابع آب، محیط‌زیست و فعالیت‌های اقتصادی این استان به ویژه در بخش کشاورزی داشته است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در نواحی شرقی کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابرپیش بینی سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و در برخی نقاط یزد، کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش به صورت پراکنده رخ خواهد داد.
همچنین امروز در نوار شرقی کشور گاهی وزش باد شدید در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک می‌شود.
فردا هم در شمال فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.
طی ۲ روز آینده آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم است.
سازمان هواشناسی برای شمال شهر تهران، امروز بارش‌های پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۷ درجه می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای صاف برای چهارمحال‌وبختیاری
  • بارش پراکنده باران در نواحی شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش پراکنده در لرستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی وزش باد در خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای خوزستان