Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@15:38:21 GMT

موزیک ویدیوی آسمان ابری با صدای همایون شجریان منتشر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۰۱۰

موزیک ویدیوی آسمان ابری با صدای همایون شجریان منتشر شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سحر دولتشاهی، با زیگر سینما که این روزها سریال می‌خواهم زنده بمانم را در شبکه نمایش خانگی دارد، در صفحه شخصی خود از انتشار موزیک ویدیوی این مجموعه خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر دولتشاهی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود آورده است:

"بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم
چگونه این همه غم را به هر طرف بکشانم
موزیم ویدیوی آسمان ابری با صدای همایون شجریان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسیقی: غلامرضا صادقی
شعر: حسین منزوی، غلامرضا طریقی
تدوین: مسعود رفیع زاده
سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، دوشنبه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر می‌شود. "

کد خبر 479659

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسمان ابری سریال می خواهم زنده بمانم می خواهم زنده بمانم همایون شجریان سحر دولتشاهی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا ابری است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین در روزهای آینده، اظهار داشت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز(سه‌شنبه) همچنان منطقه ما تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامدهای آن افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق، بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت جوی به نسبت پایدار و به لحاظ دمایی در امروز و فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا و وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها در برخی مناطق از میزان و شدت بیشتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • آهنگ جدید رضا یزدانی برای پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سریال مطرح |‌ ببینید
  • باد و باران در راه مازندران
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی