Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@16:07:17 GMT

کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۰۳۹

کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از کشف سه تن مواد مخدر در کرمانشاه طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و گفت: یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، گرفتار شدن نان‌آور خانواده به دام مواد مخدر است.

شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های مهم نظام دانست و اظهار داشت: طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم و هزینه‌های بسیاری در این راه داده‌ایم که همگی جدیت نظام را در این زمینه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیامدهای مصرف مواد مخدر در جامعه هم اشاره‌ای داشت و افزود: قطعا اگر مجاهدت‌های جان برکفان مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می دهد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر مصرف مواد مخدر میزان مسئولیت‌پذیری فرد را پائین می‌آورد و به افزایش انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هم دامن خواهد زد.

وی متذکر شد: همچنین یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، گرفتار شدن نان‌آور خانواده به دام مواد مخدر است که از او فردی سربار بوجود می‌آورد.

کرمی اضافه کرد: در این راستا با توجه به عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، همانند رویکردی که در نظام وجود دارد مقابله و مبارزه با مواد مخدر هم در استان با جدید در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضایی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده‌اند که حاکی از اهتمام جدی آن‌ها در برخورد با مواد مخدر است.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه برخورد با مواد مخدر موضوعی فرادستگاهی است، اعلام کرد: از همه دستگاه‌های استان می‌خواهیم برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری کنند.

وی در پایان با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: از همه شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را به مراجع قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید