Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جانبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایطی که دشمنان در تلاشند هستند با اجرای توطئه‌های مختلف، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، حضور گروه‌های مختلف سیاسی با هدف ترغیب بیشتر مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰، یک راهکار مهم برای خنثی کردن تمامی نقشه‌های شوم بدخواهان نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در شرایطی که دشمنان مشکلات اقتصادی کشور را دست مایه‌ای قراداده‌اند تا از این طریق مردم را نسبت به نظام و دولمتردان بدبین کنند، مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده، علاوه بر نقش برآب کردن تمام دسایس سازمان یافته، می‌تواند به پشتوانه‌ای قوی برای نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی تبدیل شود.

او افزود: بخش از مشکلات اقتصادی که اکنون کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردنه دشمنان و بخشی دیگر نیز مربوط به ناکارآمدی برخی از مسوولان است و رییس جمهور آینده باید با تلاش شبانه‌روزی، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های داخلی و به کارگیری نیروهای جوان و نخبه، برای ایجاد رفاه اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشد.

رییس خانه احزاب مازندران توضیح داد : با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، مردم با بینش باز سیاسی با حضور در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که در این انقلاب سهیم هستند و هر زمان که نیاز باشد به وظیفه خود به شکل مطلوب عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ از دیدگاه تمام جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و حتی در عرصه بین‌المللی، با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با کاهش مشارکت مردم در این ردویداد مهم سیاسی کشور، ثابت کنند که مردم از نظام اسلامی ناامید شده‌اند، گفت : نقش احزاب مختلف برای ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم به ویژه قشر جوان و دانشجو برای گرمتر کردن تنور انتخابات، یک راهکار اساسی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دراین بخش است.

علیرضا جانبازی رییس خانه احزاب مازندران

وی با بیان اینکه مردم برای شکل‌گیری، ثبات و اقتدار نظام اسلامی خون‌های زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و صاحب اصلی ان نیز محسوب می‌شوند گفت : مردم ثابت کردند که برای رفع مشکلات کشور باید به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جوان و خلاق تکیه کرد و هیچ‌گاه چشم امید به بیگانان نوخته‌اند.

جانبازی، حضور گسترده مردم، احزاب، جریان‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ را یک وظیفه ملی، دینی و شرعی دانست و افزود : رهبر معظم انقلاب بر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند و برای تحقق این منویات باید  به دور از هرگونه جناح‌بندی، در این دوره از انتخابات مشارکتی حداکثری و فعال داشته باشیم.

وی ادامه داد : احزاب و گروه‌های با درک شرایط حساس کشور و به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی، در صدد هستند با حضور فعال در این رویداد مهم سیاسی، زمینه ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم در انتخابات سال آینده را فراهم کنند و برای تحقق این مهم علاوه بر بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود، از هیچ تلاش و کوششی نیز در این بخش دریغ نمی‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یکهزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها احزاب و انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ ساری مازندران ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احزاب و انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ ساری احزاب و انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ ساری مازندران ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی اخبار کنکور انتخابات سال نظام اسلامی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟