Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ۴۸ میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون‌های ورزشی پرداخت شده و تا پایان سال ۲ میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد. - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پرداختی کمیته ملی المپیک در سال 99 به فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: برای سال 99 مبلغ 30  میلیارد تومان بودجه مصوب 46 فدراسیون بود که از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن  18 میلیارد کمک‌های مربوط به بازی‌های المپیک بود که با تایید نصرالله سجادی، سرپرست کاروان و دستور صالحی‌امیری و تصویب هیئت اجرایی پرداخت شد. با این حساب جمعا 48 میلیارد تومان به صورت مستقیم به فدراسیون‌های ورزشی پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: تا پایان سال 2 میلیارد تومان به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود این بودجه مربوط به فدراسیون‌هایی است که طی بازدید از سوی رئیس کمیته ملی المپیک قول کمک‌هایی داده شده بود و در هیئت اجرایی نیز به تصویب رسیده بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: کمک‌های ارزی نیز در سال 99 به فدراسیون‌ها انجام شد. کمک‌های غیر مستقیم از جمله برگزاری مجامع فدراسیون‌ها در سالن فارسی، استفاده رایگان از خوابگاه، پذیرایی مجامع و خرید تجهیزات هم در کنار سایر  موارد بوده که کمک غیر مستقیم کمیته ملی المپیک محسوب می‌شود.

وی در خصوص سفر اخیرش به سوریه گفت: گزارش مفصلی از سفر و دیدار با مسئولین سوریه، تاتارستان و سایر مقامات دو کشور داشتم. این دیدار شامل بخشی از مهمانان مانند نماینده مصر هم می‌شود.  در گزارش خود به صالحی‌امیری عنوان کردم چون دو کشور مسلمان هستند و ظرفیت بزرگی در قهرمانی داریم امکان تبادل مربی و برگزاری کمپ مشترک وجود دارد که نیاز به بررسی ‌در کشور دارد. از کشورها خواستیم ظرفیت خود و پیشنهادات خود را بفرستند.

 سعیدی تاکید کرد:  هشتادمین جلسه هیئت اجرایی و آخرین نشست در سال 99 امروز برگزار می‌شود. در این نشست مهمانی از فدراسیون‌ها نداریم. موضوعات پایان سال و مالی در این نشست بررسی می‌شود.

در سفر دبیرکل کمیته ملی المپیک به سوریه چه گذشت؟

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک میلیارد تومان فدراسیون ها پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف