Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیوجابز، خالق گوشی های اپل، تلفیقی از نوآوری و زیبایی را چاشنی محصولات اپل کرد و محصولاتش مثل یک بمب ساعتی، دنیا را فراگرفت و روز به روز به عاشقان این برند لوکس، افزود. او با ذکاوت توانست، قلب مخاطبان خود را تسخیر کند به طوری که اوایل، مردم به غیر از اپل چیز دیگری را نمی دیدند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام لیپک، در اوایل سال ۲۰۰۷ میلادی، استیوجابز، اولین آیفون را رونمایی کرد و با طراحی متفاوت،تحول جدیدی را در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد کرد، او با شعار " اپل دوباره تلفن همراه را اختراع می‌کند"، لوکس ترین گوشی های هوشمند را تولید کرد، از خلاقانه‌ترین، امکاناتی که اولین بار، در گوشی های آیفون نمایان شد، نداشتن صفحه کلید بود، آیفون فقط یک کلید Home داشت، که کاربر با فشردن آن،  به صفحه اصلی وارد می شد، مجموعه این تفاوت ها، باعث شد که قیمت گوشی اپل نسبت به سایر برندها گران‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازهای نهفته از موفقیت گوشی های اپل که نمی‌دانید

اولین نکته درباره اپل، این است که همیشه بر تولید گوشی های بالا رده تمرکز داشته، اما طی یک بازه زمانی، به علت افت توان خرید کاربرانش در سال ۲۰۱۶، تصمیم گرفت، گوشی میان رده iphone SE را به بازار عرضه کند، و همچنان تولید این سری ادامه دارد، ،از طرفی دیگر،انحصاری بودن سیستم عامل ios ،متفاوت بودن آن را بین مخاطبانش پررنگ تر می‌کند، و از بعد روانشناسی، ساخت پرستیژ برند اپل در اذهان کاربران، حس خاص بودن را به مخاطبانش منتقل می‌کند، آیفون ۱۲ پرومکس، از حرفه‌ای ترین مدل‌های آیفون در سال ۲۰۲۰ است که به نمایشگر پیشرفته ۶.۷اینچی و روکش سرامیکی ضدخش مجهز است، با استفاده از تکنولوژی IP۶۸ ،تلفن را از گرد و غبار و آب محافظت می‌کند، همچنین گرفتن عکس های طبیعی در نور روز، با دوربین آیفون ۱۲ پرومکس، تجربه متفاوتی را می سازد.

معرفی محبوب ترین گوشی های آیفون در سال ۲۰۲۰

. آیفون ۱۱

. آیفون ۱۱ پرومکس

. آیفون XR

آیفون۲۰۲۰ SE

. آیفون XS

. آیفون ۱۲

. آیفون ۱۲ پرو

آیفون۱۱

آیفون ۱۱ ، دارای محافظ شیشه ضد خش و پوشش اولفوبیک است که جای لک دست، را روی سطح تلفن به جا نمی‌گذارد و نمایشگر True-Tone طیف وسیعی از رنگ های زیبا را نمایش میدهد، و با سیستم عامل ios۱۳   کار می‌کند، شارژ سریع ۱۵ واتی آن، در مدت ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد را با سرعت نورشارژ می‌کند.

قطعا برای شما هم بارها اتفاق افتاده که حین عکاسی، دستتان لرزیده و نتوانسته‌اید، عکس خوبی بگیرید  آیفون ۱۱ به این نیاز کاربران توجه داشته است، این گوشی، مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال تصویر است، و شما می‌توانید به راحتی عکس های به یاد ماندنی  و باکیفیت بگیرید. وجه تمایز قابل تامل آیفون ۱۱ نسبت به هم خانواده های خود،پردازنده پرقدرت،نمایشگر حرفه ای تر و اسپیکر بی همتای آن است.

آیفون ۱۱ پرومکس

اولین ویژگی متفاوت آیفون ۱۱ پرومکس، دوربین سه گانه آن است، دوربینی که امکان عکاسی، در سه لنز اولتراواید،واید و تله فوتو را به کاربر می‌دهد، از طرفی عمر باتری این مدل آیفون ۴،۵ ساعت نسبت به قبل افزایش یافته است، همانطور که از شرکت اپل انتظار می رود، کیفیت ساخت در آیفون ۱۱ پرومکس افزایش یافته است، فریم آیفون از جنس فولاد ضد زنگ و پنل شیشه ای در پشت و جلوی دستگاه را پوشانده است و به گفته اپل، شیشه جلویی و پشتی آن را از سخت ترین شیشه در صنعت گوشی هوشمند ساخته است.

آیفون SE۲۰۲۰

نکته جالب توجه درباره آیفون میان رده Se۲۰۲۰، شباهت ظاهری بسیار زیاد آن با آیفون ۸ است، از طرفی،به جز چیپست و حافظه رم ، مشخصات سخت افزاری مشابهی نیز با آیفون ۸ دارد و البته تفاوت های مهمی هم می توان دید، و آن پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi و افزایش سرعت شارژ به ۱۸ واتی می باشد.

همچنین دوربین تک لنزه ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه باز در آیفون اس ای، جلوه متفاوتی از عکاسی را به کاربر اعطا می کند، نکته قابل توجه دیگر این گوشی، ارزان بودن قیمت نسبت به سایر مدل های آیفون است.

آیفون ۱۲

از جدیدترین رونمایی شرکت اپل در سال ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ می باشد. طراحی زیبا و جذاب ، قدرت پردازش بی نظیر و مجهز به ۵G به خاص بودن این دو گوشی می افزاید، ظاهر ساخت این آیفون نسبت نسل قدیم آیفون ۱۱ باریکتر و سبک‌تر است، همچنین جاسازی چیپست ۵ نانومتری A۱۴ از قابلیت های فوق العاده این دستگاه به شمار می رود.

استفاده از شارژ بی سیم آهنربایی مگ سیف، موبایل را به لوازم مختلف جذب میکند، بنابراین هر چیزی را می‌توان به موبایل متصل و شارژ کرد.

آیفون ۱۲ پرو

این گوشی، مجهز به دوربین سه گانه با اسکنر Lidar است و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی  آیفون ۱۲ پرو قابلیت فوق العاده زوم اپتیکال ۴ برابری را به کاربر می دهد، اپل امکان ویژه فیس آی دی را در این گوشی نسبت به قبل، ارتقا داده و ویژگی سرعت بالا را به قابلیت های دیگر آن افزوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انواع گوشی های آیفون قیمت گوشی اپل آیفون ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جالب از لحظه ورود امیرعبداللهیان به نیویورک با همراهی همتای ترک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • فیلم جالب از لحظه ورود امیرعبداللهیان به نیویورک با همراهی همتای ترک
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر