Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@12:48:11 GMT

قاسمی‌نژاد: رحمتی رضایت داد جدا شوم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۹۵۳

قاسمی‌نژاد: رحمتی رضایت داد جدا شوم

ستاره شهرخودرو در خصوص جدایی خود از این تیم توضیح داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از درخشش امین قاسمی نژاد در خط حمله شهرخودرو در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب این ستاره شهرخودرو هستند. استقلال تهران و گل گهر سیرجان علاقه‌مند به جذب این مهاجم گلزن شهرخودرو هستند و با این باشگاه و  قاسمی نژاد  وارد مذاکره شدند و قطعا وی در نیم فصل دوم در تیمی غیر از شهرخودرو بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی نژاد در خصوص جدایی خود گفت: با سید مهدی رحمتی صحبت کردم و قرار شد من دو بازی بعدی در نیم فصل دوم را برای شهرخودرو بازی کنم تا به تیم کمک کنم و ایشان نیز قول دادند تا رضایت دهند تا من از تیم جدا شوم و قطعا از شهرخودرو جدا خواهم شد.

وی در خصوص مقصد بعدی خود گفت: مذاکرات خوبی با دو باشگاه لیگ برتری داشته‌ام.  صبر کنید به زودی همه چی مشخص خواهد شد.

ایلنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال شهرخودرو قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حذف نسخه کاغذی برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی بار‌ها مطرح شد و زمان عملیاتی شدن آن را یکم اسفند ماه اعلام کردند، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم حذف کاغذ بازی در بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

در همین خصوص محمد ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیمه تکمیلی اقدامات خوبی را در زمینه حذف عملیات کاغذی کرده است و بیمه‌های تکمیلی از اسفند سال گذشته گام‌های موثری را در این خصوص بر داشته است. 

وی بیان کرد: حذف کاغذ بازی‌های بیمه تکمیلی یک کار بزرگی محسوب می شود و به تازگی بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بسته های بیمه تکمیلی متنوع است و از این جهت حذف کاغذ بازی و انجام امورشان به صورت الکترونیکی کاری سخت است. 

ناصحی تاکید کرد: در حال حاضر برای رفع کاغذ بازی بیمه تکمیلی به دلیل گستردگی خدمات و بر خط شدن ارائه خدمات شان، زمان برخواهد بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد کرده است و مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • تمجید دروسی از آزمون
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس