Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا از اورهال (بازآماد) و کُنسرواسیون تانک‌های «T-۷۲» خبر داد و گفت: یک تیپ‌‌ زرهی ما که قوی‌ترین تیپ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم است، این اقدام مهم را انجام می‌دهد. امیر سرتیپ ستاد «محمدرضا آذریان» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت یگان‌های مستقر در منطقه شمال شرق کشور، گفت: یگان‌های ما در منطقه شمال‌شرق در کنار پاسداری از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، اقدامات دیگری در بحث اورهال(بازآماد) تجهیزات نظامی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا از اورهال (بازآماد) و کُنسرواسیون تانک‌های «T-۷۲» خبر داد و تصریح کرد: یک تیپ‌زرهی ما که قوی‌ترین تیپ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم است، این اقدام مهم را انجام می‌دهد.

وی در تشریح مفهوم کنسرواسیون تجهیزات نظامی، اضافه کرد: کُنسرواسیون به این معناست که تجهیزات را به روز اول در بیاوریم، این مهم توسط درجه‌داران، افسران و متخصصین جوان ما با تفکر بومی انجام می‌شود، شاید در آینده برنامه‌ای در خصوص این مَبحث داشته باشیم و این‌کار در نیروی زمینی اتفاق افتاده و شروع آن هم از منطقه ما بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا بر آمادگی بسیار خوب یگان‌های نیروی زمینی به ویژه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: ما با استقرار در این بخش مهم مرزی کشور، تهدیدات را برای خودمان به فرصت تبدیل کردیم.

آذریان با اشاره به تیپ‌های نیروی زمینی ارتش به عنوان تیپ‌های متحرک، واکنش سریع و هجومی، تصریح کرد: امروز تیپ‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران «مکانیزه هجومی» هستند.   بیشتر بخوانید: تولید تانک T-۷۲ در ایران+عکس/ انهدام صد در صدی اهداف ثابت و متحرک توسط تانک ایرانی

انتهای پیام/ برچسب ها: تانک تی 72 ایران بازآماد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تانک تی 72 ایران بازآماد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه منطقه ای شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف