Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عادل مقدس اعلام کرد: بر اساس قوانین این فرد متعهد شده بود تعداد میهمانان این مراسم حداکثر ۱۰۰ نفر باشد،  اما با افزایش این تعداد بدون هماهنگی با تالار سبب شد تا رعایت فاصله فیزیکی مناسب امکان‌پذیر نباشد.

وی افزود: همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیشتر مهمانان این مراسم از استان خوزستان بودند که بیش از ۲ هفته است در وضعیت قرمز شیوع ویروس جهش یافته کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در بوشهر اظهار کرد: برگزاری تجمع‌ها از عواملی است که در گسترش بیماری کرونا بسیار اثرگذار و تلاش شده‌ است با وضع و ابلاغ قوانین از انجام تجمع‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

مقدس یادآور شد: بر اساس قانون تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمع‌ها با بیش از صد نفر در آن مکان جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: امروز مهم‌ترین مساله جامعه توجه به سلامت مردم است و انتظار می‌رود مراسم عروسی و سایر تجمع‌ها لغو یا با کمترین تعداد افراد، در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی پیشگیرانه برگزار شود.

کد خبر 589224 برچسب‌ها استان بوشهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر تجمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کامران رومیانی اظهار داشت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمپ شد.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند با تأکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌ مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)