Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:18:32 GMT

قهرمانی فردوس قم در لیگ‌های نوجوانان و جوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۷۰۸

قهرمانی فردوس قم در لیگ‌های نوجوانان و جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال چهار تیم به نمایندگی از قم از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی فردوس در لیگ‌های برتر نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان باشگاه‌های کشور به میدان رفته و دو تیم نوجوانان و جوانان تا کنون موفق به کسب مقام قهرمانی شده و تیم امیدها نیز در آستانه قهرمانی است.

فوتسالیست‌های تیم نوجوانان فردوس قم پس از نتایج درخشان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، راهی مشهد مقدس شدند و در جدال با سه رقیب خود که دو تیم از جمع آنها نماینده‌های مشهد بودند با دو برد، یک تساوی و هفت امتیاز مقتدرانه جشن قهرمانی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس نوبت به فوتسالیست‌های تیم جوانان فردوس قم رسید، تیمی که همانند نوجوانان در مرحله گروهی یک عملکرد خوب را با دو برد، سه تساوی و بدون باخت به نمایش گذاشت و به جمع چهار تیم برتر رسید و در میزبانی از تیم‌های گیتی‌‌پسند اصفهان، شهرداری ساوه و پیام قزوین با دو برد و یک تساوی به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

در ادامه این موفقیت‌ها، نوبت به فوتسالیست‌های تیم امید فردوس قم می‌رسد که باید از 26 تا 28 اسفند ماه راهی مشهد مقدس شده و با سه رقیب دیگر حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران رقابت کنند و یک سه‌گانه جذّاب را برای فردوس و فوتسال قم رقم بزنند.

این در حالی است که تیم فوتسال بزرگسالان فردوس نیز با کسب 15 امتیاز از 12 بازی به عنوان تیم چهارم گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات سال 1399 لیگ برتر باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد و در سالی که به جوان‌ها اعتماد کرده بود مزد این اعتماد را با حفظ سهمیه قم در لیگ برتر گرفت.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس باشگاه های کشور لیگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در دیدار نهایی این مسابقات تیم بازرگانی آقای پنجره با نتیجه سه بر صفر تیم کفش محمدپور را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

سیروان اسماعیل زاده با 13 گل آقای گل و تیم آکادمی انگلیسی بهرامی هم به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

این مسابقات با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد
  • شیراز میزبان هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد