Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی در این کلانشهر در سال ۱۴۰۰ با توجه به لایحه بودجه پیشنهادی مدیریت شهری افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدرضا حیدری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بودجه شهر مشهد  در سال آینده نسبت به  سال ۱۳۹۹ تغییری نخواهد داشت. وی تصریح کرد: بودجه ای که شهرداری مشهد برای  سال ۱۴۰۰جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی ارائه کرده است حدود ۱۷هزار میلیارد تومان می باشد که تقریبا معادل بودجه سال ۱۳۹۹می باشد البته بودجه امسال ابتدا ۱۲هزار میلیارد تومان بود که در اصلاحیه بودجه مبلغ ۵هزار میلیارد تومان به آن افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حیدری با اشاره به اینکه بر مبنای لایحه پیشنهادی ، پروژه های عمرانی در سال آینده با جدیت در شهر مشهد دنبال خواهند شد،  افزود: از جمله موارد عمده ای که در لایحه بودجه شهر مشهد برای سال ۱۴۰۰بر ان تاکید ویژه ای صورت گرفته است تکمیل و بهره برداری بسیاری از پروژه های عمرانی این کلانشهر در سال آینده است که هم اکنون در حال انجام می باشند، همچنین برای موضوع حمل و نقل ریلی و خطوط ۳ و ۴ مترو این شهر نیز اعتبار ویژه ای در این لایحه لحاظ شده است. رئیس شورای اسلامی شهر مشهد  در مورد وضعیت هزینه  استفاده از حمل و نقل عمومی شهر مشهد  در  سال ۱۴۰۰ با توجه به لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری نیز گفت:   طبق لایحه پیشنهادی از سوی مدیریت شهری، هزینه استفاده از این خدمات در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد که میزان آن به طور دقیق پس از بررسی لایحه در کمیسیون های تخصصی شورا و تصویب در صحن علنی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بودجه مشهد محمدرضا حیدری حمل و نقل عمومی سال آینده حمل و نقل شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید