Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه نوسازی نقدی تاکسی‌های فرسوده در ارومیه بدون محدودیت انجام می‌شود اظهار کرد: تا کنون طی دو مرحله حدود ۱۱۸ دستگاه تاکسی در سطح شهری نوسازی شده‌اند.

او گفت: در این مرحله خودرو‌های سمند با قیمت ۱۱۷ میلیون و پژو ۴۰۵ با قیمت ۸۶ میلیون تومان به دارندگان تاکسی‌های فرسوده ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژدهی فر گفت: صاحبان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با مراجعه به اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، نسبت به جایگزینی خودرو اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: با توجه به نوسان قیمت، در این مرحله طرح اقساطی وجود نداشته و ثبت نام به صورت نقدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی تاکسی ها شهرداری ارومیه ناوگان حمل و نقل تاکسی های فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آیینی» از تکمیل ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده و بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با یادآوری اینکه برنامه امسال این شرکت، آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور است، گفت: با بهره‌برداری از ۲۵ هزار واحد نوسازی شده جدید، ۷۵ هزار واحد دیگر در برنامه تحویل در سال جاری قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود تا این رقم افزایش بیشتری یابد.

اجرای بسته تشویقی در ۸۲ درصد مساحت بافت‌های فرسوده شهر‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند، توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحد‌های مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهر‌ها در حال اجراست.

آیینی با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیش از آن افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳‌هزار واحد بوده است.

سهم بافت فرسوده شهری در ساخت و ساز شهری به ۲۱.۸ درصد رسید

وی ادامه داد: سهم بافت‌های فرسوده در کل ساخت و ساز‌های شهری کشور با ۲.۸ درصد رشد به ۲۱.۸ درصد رسیده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه نخست تا سوم را در سال گذشته در زمینه نوسازی به خود اختصاص دادند، گفت: از نظر تحقق برنامه بازآفرینی شهری شهر‌های تهران، مشهد و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور