Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:46:41 GMT

احسان‌پور صبح امروز وزن‌کشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۹۲۵

احسان‌پور صبح امروز وزن‌کشی کرد

بهنام احسان پور نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا، صبح امروز وزن کشی کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام بین المللی متئو پلیکونه امروز (یکشنبه) در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود.

بهنام احسان پور نماینده کشورمان در این وزن صبح امروز وزن کشی کرد و از بعد از ظهر امروز به مصاف حریفان خود می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، بهنام احسان پور در دور نخست به مصاف روهیت از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تولگا تومور اوچیر از مغولستان و حمزه آلجا از ترکیه روبرو می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی آزاد بهنام احسان پور احسان پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد