Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:47:49 GMT

واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی فرهنگیان قم جانمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۹۴۵

واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی فرهنگیان قم جانمایی شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری بیان داشت:سال گذشته تفاهم‌نامه ای مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که براساس آن، استان‌ها می‌بایست اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن در طرح اقدام ملی را تامین نمایند.

وی افزود: براین اساس بخشی از اراضی ۲۷ هکتاری در بلوار دانشگاه پردیسان قم برای این امر اختصاص یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری توضیح داد: واحدهای مسکونی در این اراضی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با فناوری نوین قالب تونلی که دارای سرعت اجرایی بالا و هزینه کمتر است احداث خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ، تعداد ۳۰۱۳ متقاضی در طرح مسکن اقدام ملی فرهنگیان ثبت نام کرده‌اند و امور مربوط به ثبت نام متقاضیان و تکمیل فرآیند آن بر عهده آموزش و پرورش است.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: با توجه به کلنگ زنی سایت مذکور، عملیات آماده سازی این اراضی و به دنبال آن ساخت و ساز به سرعت به انجام برسد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن قم فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قم فرهنگیان طرح اقدام ملی مسکن قم فرهنگیان اخبار کنکور اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم تخصیص اراضی به متقاضیان است گفت: تخصیص اراضی به متقاضیان علاوه بر افزایش مشارکت های مردمی نقش موثری در اجرایی شدن پروژه ها دارد چراکه متقاضیان خود می توانند به صورت تدریجی و با هزینه های کمتری اقدام به ساخت واحدهای خود کنند.

وی افزود: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف که به متقاضیان واگذار شده با سرعت خوبی در حال اجرا است و بخش عمده ای از این پروژه ها به صورت ویلایی بوده است.

او بیان کرد: تجربه ثابت کرده است استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آن‌ها نقش موثری در تسریع و ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بخش های مختلف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن